Werkte ze als DVP of is ze random trans op grindr. Als ze ramdon persoon is op grindr zou ik hier niet over posten.Iemand toevallig ervaring met deze trans? Ben op Grindr met haar in contact gekomen, maar was benieuwd of iemand al ervaring heeft
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWerkte ze als DVP of is ze random trans op grindr. Als ze ramdon persoon is op grindr zou ik hier niet over posten.Iemand toevallig ervaring met deze trans? Ben op Grindr met haar in contact gekomen, maar was benieuwd of iemand al ervaring heeft
Op Grindr vragen random trans en, toch ook gewoon geld? Eventueel in natura, denk hierbij aan kleding, dure club, of luxe uit eten. #JustSayingWerkte ze als DVP of is ze random trans op grindr. Als ze ramdon persoon is op grindr zou ik hier niet over posten.
Op Grindr vragen random trans en, toch ook gewoon geld? Eventueel in natura, denk hierbij aan kleding, dure club, of luxe uit eten. #JustSaying
Op Grindr vragen random trans en, toch ook gewoon geld? Eventueel in natura, denk hierbij aan kleding, dure club, of luxe uit eten. #JustSaying
Ik heb nog nooit betaalt voor een trans via Grindr. Er is me ook nog nooit gevraagd om kleding of andere cadeautjes
Ja soms vragen ze een sixpack bier of wiet ofzo. Maar meer krijgen ze niet van me haha
Denk dat ze dat weer moeten compenseren via betaalde dates. Zie nu steeds vaker 150 euro voor een half uur. Ze zijn de waarde van geld helemaal kwijt. Zoiets verdienen de meeste advocaten en chirurgen niet eens. En enige wat ze moeten kunnen is hun pik omhoog houden, en dat lukt sommige al niet.
Welkom terug ouwe rakker. Ga je je nou gedragen? Of beter gezegd, in lijn van dit subforurm, niet....Heren, was een tijdje geband maar heb in de tussentijd wel wat dingetjes meegemaakt haha.
HahaWelkom terug ouwe rakker. Ga je je nou gedragen? Of beter gezegd, in lijn van dit subforurm, niet....
Uitgaande van een uurloon van €150 netto. Dan kom je uit op een maandsalaris van ruim €4.000 netto (€ 6.500+ bruto) dat zal een junior advocaat of chirurg best binnen harken, al moeten die er wel een flink aantal uren meer voor werken.Denk dat ze dat weer moeten compenseren via betaalde dates. Zie nu steeds vaker 150 euro voor een half uur. Ze zijn de waarde van geld helemaal kwijt. Zoiets verdienen de meeste advocaten en chirurgen niet eens. En enige wat ze moeten kunnen is hun pik omhoog houden, en dat lukt sommige al niet.
Dat is dus deze; Op dit forum, vond ik zojuist dit draadje en blijkbaar ontving ze ook in de provincie; https://www.girlsreview.nl/threads/iemand-ervaring-met-sandy-rios.7068/Waar is sandy rois zat in amsterdam een van mooiste en lekkerste
Uitgaande van een uurloon van €150 netto. Dan kom je uit op een maandsalaris van ruim €4.000 netto (€ 6.500+ bruto) dat zal een junior advocaat of chirurg best binnen harken, al moeten die er wel een flink aantal uren meer voor werken.
Als ze alle dagen werken en de werkuren goed bezet zijn.Volgens mij klopt die rekensom niet helemaal.
In een maand werken de meeste mensen gemiddeld 160 uur. 160x150= 24k.
En ze vragen 150 euro voor een half uur.
Dan zou het in theorie nog meer kunnen zijn
Als ze alle dagen werken en de werkuren goed bezet zijn.
Daar kan ik me alleen maar bij aansluitenJa, zal niet zo zijn. Dus laten we zeggen 15k per maand. Zwart in het handje.
Maar ik wilde alleen even zeggen dat ik 150 per half uur te veel vind. Maar het is wat een gek er voor geeft.
Wat een lekker ding!Iemand ervaring met deze mooie dame
Wij hebben morgen triodate met haar
what are you waiting for to come have fun with me
Hi, I'm Carolina, new here with a 20 cm black cock, sexy professional masseuse willing to give you pleasure and please you in everything. I like long sections of the...www.kinky.nl
Xl 4 muscle zo heet ze op grindr omgeving amsterdam@Gent.984 en @daandeknecht hebben jullie ook een naam en locatie bij dit Grindr poppetje?
Ik woon in De Pijp, maar bij mij is ze nog niet op de radar verschenen. Bij mij straat de Trans tribe aan, heeft ze misschien een andere tribe aanstaan?Xl 4 muscle zo heet ze op grindr omgeving amsterdam
Medulla, Amsterdam, 27j, top, op Grindr. Ze staat ook wel eens op Kinky.Kent iemand deze
Vooral als ze zelf hun gezicht niet laten zienJammere van gindr is wanneer je een ts wilt score vragen ze vaak om fotos van je gezicht
Ja maar het kunnen ook van die levensloze afpersers zijnVooral als ze zelf hun gezicht niet laten zien
Imo zijn dat gewoon rukkers