Voormalig lid 16962
Wandelaar
- 74
- 08/10/22
- 35
Vind hem eng heeft denk ik ook een zwaardere stem dan mij.
En ziet er ook niet echt vrouwelijk uit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVind hem eng heeft denk ik ook een zwaardere stem dan mij.
Ik ben er een keer geweestVind hem eng heeft denk ik ook een zwaardere stem dan mij.
En ziet er ook niet echt vrouwelijk uit
Ik ben er een keer geweest
Probeert heel vrouwelijk te doen maar tegelijk een beetje gangster. Veel straattaal en onzin
Was ook helemaal doorgesnoven en zat als een soort strakke pop op de bank. Zeker 1.90 ofzo en maat 46 voeten
Ben snel weggegaan
Maar waarom ik t vraag
Ze stond een tijdje op Kinky en zit vaak op Bullchat. Vraagt gewoon 250€ voor een uur, helemaal gek geworden
We zouden chillen en dan zien we wel. Maar ik moest na 5-10min "iets uit de auto pakken" en ben niet meer teruggegaan.Had je haar gratis gedaan.
En wat is bullchat
Is ze/hij Nederlandse dan?
Geen ervaring mee wel contact mee opgenomen paar weken geleden, vraagt €250 voor een uur met pzc, komt wel aardig over verder.Iemand ervaring met deze dame? (Bya)
Little doll brazilian
I'm a brunette tgirl, 1.60m tall, 67kg and 19cm dick. Im top and bottom, I love being sucked, my photos are homemade, I guarantee u won't regret it.My service is tot...www.kinky.nl
Die pijpvideo is wel echt heerlijk zeg, tering.Iemand ervaring met deze dame? (Bya)
Little doll brazilian
I'm a brunette tgirl, 1.60m tall, 67kg and 19cm dick. Im top and bottom, I love being sucked, my photos are homemade, I guarantee u won't regret it.My service is tot...www.kinky.nl
Dat laatste vind ik altijd een kut argument. Hoort nu eenmaal bij de branche dat er veel fakers zijn, geen excuus om kortaf of geïrriteerd te gaan gedragen niet alsof het goedkoop is.Goede avond
Dilemma:
Welke van de twee
[h3][/h3]Sexy hot full horny party’s
️ high class travestiet slechts een paar dagen! en ik ben klaar om je te plezieren! met een bubbelkont en een grote lul. Ik zal je laten zien hoe de tengere exotisch...www.kinky.nl
Of
Prive ontvangst met de geilste shemales in Amsterdam
Grootste aanbod van geile shemales in Amsterdam die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Heb ze beide even op de app gesproken maar 1 was heel vriendelijk de ander heel kort af etc
Begrijp het wel veel fakers er tussen maar ik wil wel graag weten wat ik kan verwachten of is dat raar ?
Nou.. ik had er mee afgesproken vorige week maar ik vond haar gezicht in real life te ..mannelijk. Dus, op een nette manier, weggegaan. Maar ...smaken verschillen he? Dus misschien dat een andere haar wel een lekker ding vindt. Ik heb inmiddels besloten, behalve bij vele en goede recensies om enkel om trans met video te reageren. Noem mij maar naief, maar ik heb het idee dat een video een betere indruk geeft over de meid in kwestie.Heeft iemand ervaring met deze?
Beautiful jennifer good sex
Hello my loves I am Jennifer a 28 year old trans girl with big breasts perfect body I am very open minded with the greatest peace of mind always look for quality tim...www.kinky.nl
Spreekt mij erg aan.. heeft maar 1 recensie op haar pagina, maar die vertrouw ik nooit zo.
Heeft iemand ervaring met deze?
Beautiful jennifer good sex
Hello my loves I am Jennifer a 28 year old trans girl with big breasts perfect body I am very open minded with the greatest peace of mind always look for quality tim...www.kinky.nl
Spreekt mij erg aan.. heeft maar 1 recensie op haar pagina, maar die vertrouw ik nooit zo.
Hoop voor jou dat je nog kan zitten danBen net echt keihard in me keel en reet geneukt door een of andere Michelle in de bloedstraat. Ik vind het idee geil om hard afgeneukt te worden als een sletje. Maar dit was echt too much voor me. Ik bedoel niet dat het slecht was want precies zoals dit zoek ik, was alleen zo overwhelmed dat ik niet kon klaarkomen. Haar pik was keihard de hele beurt door en ik moest zelf gewoon opgeven. Ik geef zo meteen thuis wel een slinger eraan met deze gebeurtenis in gedachte.
Ben net echt keihard in me keel en reet geneukt door een of andere Michelle in de bloedstraat. Ik vind het idee geil om hard afgeneukt te worden als een sletje. Maar dit was echt too much voor me. Ik bedoel niet dat het slecht was want precies zoals dit zoek ik, was alleen zo overwhelmed dat ik niet kon klaarkomen. Haar pik was keihard de hele beurt door en ik moest zelf gewoon opgeven. Ik geef zo meteen thuis wel een slinger eraan met deze gebeurtenis in gedachte.
Geen idee hoe dat moet. Ze kan 5 sterren krijgen van me hier in dit topic voor het vernielen van mijn sterMooi verhaal. Kan je wel een recensietopic van maken
Zit hier tegen overWaar zit deze Michelle?
Is dat die kleine blonde die op die kamer links op de foto zit?
Op 12, linker raam?Zit hier tegen over
Ik heb wel wat ervaring in het buitenland. In Cali Colombia vindt je de knapste transen voor echt weinig geld, niet te vergelijken met hier in Nederland. Voor $ 150.000 pesos (€ 30,-) ben je een uur bezig. In de praktijk natuurlijk veel korter maar voor dat geld maakt dat niet uit en kan je nog wel eens wat proberen.Zijn er nog mensen met shemale ervaring in het buitenland? Ik weet dat Thailand waarschijnlijk een ladyboy paradijs is, maar heeft iemand ook ervaringen in midden of Zuid Amerika?
Of 12 rechterraam? In het midden werkt(te) Dominique, als ze daar zin in had. Heb vernomen, dat die ook al een tijdje niet gezien is, daar.Op 12, linker raam?
misschien michelle snaiders? Die heb ik ook wel eens op de wallen bezocht, te herkennen aan de sterretjes tattooBen net echt keihard in me keel en reet geneukt door een of andere Michelle in de bloedstraat. Ik vind het idee geil om hard afgeneukt te worden als een sletje. Maar dit was echt too much voor me. Ik bedoel niet dat het slecht was want precies zoals dit zoek ik, was alleen zo overwhelmed dat ik niet kon klaarkomen. Haar pik was keihard de hele beurt door en ik moest zelf gewoon opgeven. Ik geef zo meteen thuis wel een slinger eraan met deze gebeurtenis in gedachte.