Uiteraard!Ja hier heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Soms proberen ze t ook bij mij maar zie t als een compliment omdat je schijnbaar mooie billen hebt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUiteraard!Ja hier heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Soms proberen ze t ook bij mij maar zie t als een compliment omdat je schijnbaar mooie billen hebt?
Mij is het niet gelukt, misschien jou wel? Ze gaf altijd zelf aan dat ze heel moeilijk klaar komt door de hormonen.Thanx! Zij ziet lekker chubby uit... Vraagje... kan ze ook komen, met hand en/of mond...of is het vogeltje overleden?
Hoi, ik had deze vraag als eens gesteld, met weinig respons. Dus...poging 2: Waar kan ik een TS vinden die alleen bottom is? Voor de rest mag alles wederzijds, maar ik kan en wil NIET geneukt worden. En weet dat de meeste TS die aangeven versa te zijn, toch vaak proberen je te nemen. Graag reageren alleen als jij het zeker weet! Super bedankt!
128 telt 4 ramen, Ruby op 128K1, blonde trans. Maar nog nooit met colbertje gezien.In de Geleenstraat ongeveer nummer 128 stond een paar weken geleden een Trans met een grijs colbertje en een zwarte slip achter de ramen.
Zag er aantrekkelijk uit, maar ik had helaas geen tijd.
Weet iemand wie dat is?
Met Manon niet, staat nog in de planning maar ze spreekt niet vaak af en het is ver voor mij, dus dat moet wel net passen. App contact was wel heel gezellig. Met Yessy heb ik in Amsterdam een heel geil en gezellig uurtje beleefdThanx! Ook (positieve) ervaring mee?
BedanktHet is echt prijsschieten man. Wat Alex zegt idd laat in de avond en in de nacht maak je de meeste kans.
Maar van de 20 shemales waar ik op reageer moet je blij zijn dat er 1 uberhaubt reageert
Hangt natuurlijk ook een beetje van je looks en gereedschap af
Ja dat wel.Bedankt
Stuur je dan ook fotos van je gezicht ?
Ja dat viel mij ook op waaronder ook nieuwe onbekende TS-ladies. Op gegeven moment kon ik er 20 stuks tellen, sommigen wisselen ook zogenaamd van plaatsen rond Groningen zoals Slochteren en Winschoten. Er was zelfs een die overdag in Leeuwarden of Emmen zat en even later weer in Groningen zat.Afgelopen paar dagen stonden er opeens een stuk of 10+ TS advertenties in Groningen. Dat heb ik in al die jaren nog nooit gezien. Het is meestal een stuk minder populair, hoogstens een paar tegelijk op een goede dag.
Vanwaar die nieuwe stroom aan publieke dames?
Gaat er in ieder geval heet aan toe
Hier heb ik heel wat Transen bezocht (Korfbalstraat)
Hier heb ik heel wat Transen bezocht (Korfbalstraat)
Volgens mij is deze fake volg haar op insta en volgens haar posts is ze nog in mexico durf niet met 100% zekerheid te zeggenHoi wie heeft er ervaring met deze beauty https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/4099678-phia
Ik denk dat veel shemales dat wel open voor zijn, vooral als zij botten zijn.Ah oké top, ja welke ik op het oog heb dat weet ik nog niet. Denk niet dat iedere shemale het doet
Tuurlijk doet iedere shemale datAh oké top, ja welke ik op het oog heb dat weet ik nog niet. Denk niet dat iedere shemale het doet
Die woont in alkmaar ooit ontmoet via tinder spreekt redelijk nederlands ziet er prima vrouwlijk uit en redelijk dik geschappen dus moet je wel van houden. Werkt in voor de rest door nederland heenIeman ervaring met deze romina/meily nu in den haag voorheen vaak in alkmaar. Ik weet niet waarom, maar ze heeft verschillende advertenties gehad op Kinky.
Prive ontvangst met de geilste shemales in Zwolle
Grootste aanbod van geile shemales in Zwolle die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Bedoel je grindr of echt tinder? Je hebt natuurlijk niet voorbetaald neem ik aan, Maar is haar diensten, en is zij liever bottom of top.Die woont in alkmaar ooit ontmoet via tinder spreekt redelijk nederlands ziet er prima vrouwlijk uit en redelijk dik geschappen dus moet je wel van houden. Werkt in voor de rest door nederland heen
Nee echt tinder haha en correct betaal nooit. Ze is meer topBedoel je grindr of echt tinder? Je hebt natuurlijk niet voorbetaald neem ik aan, Maar is haar diensten, en is zij liever bottom of top.