Kent iemand een trans (of mooie TV) die niet vies is van biseksuele interacties? Of in elk geval een man neuken terwijl een vrouw kijkt. Ik had laatst spontaan een dame bezocht in Nieuwstad, geen TS. Gewoon een dame, bij gebrek aan aanwezigheid van een TS. Totaal onverwacht was ze vrij kinky en speelde ze met haar vinger(s) en dildo in mijn anus. Ze vond het volgens mij zelf nog geiler dan ikzelf (en ik vond het al geil). Ik was vrij strak maar ik had op een gegeven moment niet eens door hoe diep ze erin zat. Toen ze erachter kwam dat ik er net zo over dacht als zij keek ze niet meer naar de tijd en ik heb er meer dan een uur gezeten terwijl ik maar voor half uur had betaald. Ze vroeg aan mij of ik het geil vind om geneukt te worden terwijl zij kijkt. Toen zei ik ja, als het een trans of vrouwelijk tv is zeker. Dat vond ze geil. Dus bij deze... iemand enig idee (in het noorden)?
Ik heb zelden (eigenlijk nooit) een dame meegemaakt die het zelf zo geil vond dat ze vergeten was dat het eigenlijk werk was. Kwam ik maar vaker dames tegen die het geil vinden om met een meer kinky man te spelen. Zei zei dat vooral omdat ik zo lekker strak was haha. Nu nog een TS/TV vinden die er net zo over denkt...
Het idee dat een vrouw zou toekijken maakt mij ook geil, of zelf meedoet.