Fredje020
Meubelstuk
Wel een heerlijk wijf zeg…. Maar 20cm beffen is ook wel een beetje gek ja
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat klopt maar ik bedoelde met zaten zoals deze maar achter de ramen dat dat leuk is voor degenen die door de raam buurten willen lopen. Want bv zoals deze zie je niet op de wallen..Beste Patrick
wat is het verschil tussen achter de ramen zitten en prive ontvangst?
Neuken is toch neuken?
Een shemale die squirt, ja ok ik spuit ook. Maar beffen? Zou ze dan toch post-op zijn?Prive ontvangst met de geilste shemales in Amsterdam
Grootste aanbod van geile shemales in Amsterdam die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Deze dame geappt en gevraagd waar haar service uit bestaat. Ze verwees naar haar profiel. Heb toen aangegeven dat er weinig in staat behalve beffen en squirten. Haar tekst is ook nietszeggend. Ze heeft me geblokt.
Aan de poeperd likken heeft volgens mij een andere naam, ze noemen het ook wel eens een manen kutjeEen shemale die squirt, ja ok ik spuit ook. Maar beffen? Zou ze dan toch post-op zijn?
Vergeet niet dat je daar je reis een verblijfskosten bij op moet tellenZie je nergens (meer)
De Wallen alleen oude draken, net als Geleenstraat en Antwerpen. Brussel en Duisburg weet ik niet
Wat ik wel weet dat je dit soort shemales voor 50€ kan pakken in Spanje en Italie, laat staan hoe goedkoop in Colombia.
Ok, maar baffen of rimmen, is nog steeds geen beffen hè.Aan de poeperd likken heeft volgens mij een andere naam, ze noemen het ook wel eens een manen kutje
Ja die recensie klopt niet idd, en 130 voor 30 m is indd hoger als wat ik normaal bereid ben te betalen, daarentegen t linkje dat jij stuurde ziet er goed uit heerlijke foto's, de staaf hangt er ook goed aan je heb me nieuwschierig gemaakt@Bdg: klopt
Foto's zien er goed uit en idd vanaf zaterdag in Breda
Wel wat fotoshop (gezicht en [piemel)
De recensie van Tinus97 is wat vreemd A) in het Engels en B) zegt dat het zijn eerste keer is maar volgens een recensie van 3 maanden oud (in het Nederlands) is hij toen al bij een andere dame geweest
Daarnaast een prijs van €130 voor 30 min en € 200 voor een uur is stevig
Ik ga mogelijk eens kijken in Breda bij
Prive ontvangst met de geilste shemales in Breda
Grootste aanbod van geile shemales in Breda die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Heb een foto van haar gezicht leveraged en gekregen
Ja je heb me nieuwschierig gemaakt met deze succes en zie t vanzelf!Als ik morgen in Den Haag geen leuke dame vind dan ga ik mogelijk mijn geluk in Breda beproeven bij deze dame
Helaas geen gezichten op de foto's maar dat heb ik opgelost en zij stuurde mij een foto (die 5 sec later niet meer toegankelijk was)
Dus of er komt een verhaal uit Den Haag of uit Breda
We keep you informed
Haha dat zijn zeJe ziet toch dat erbij staat 1x of zoiets, ik maak dan meteen een scherm afdruk, en hoppekee, staat bij de scherm afdrukken, kun je op je gemak kijken en e en later terug sturen dat het een mooie foto is.
Lekkertje hoor, ben ook benieuwdPrive ontvangst met de geilste shemales in Amersfoort
Grootste aanbod van geile shemales in Amersfoort die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Iemand ervaring met deze Valentina?
Op Kinky goeie recensies
Een toppertje, ik wilde een jaar geleden al een keer naar haar maar het is er toen nooit van gekomen. Paar maanden geleden uiteindelijk wel en dat was geen verkeerde keuze. Echt een heerlijk lijf, zie foto 2 van de advertentie van hoe ze erbij loopt. Daarnaast ook een goeie pik die goed stijf blijft en die van aanpakken weet, ik ben missionaris, doggy, sideways en plat op mijn buik 30 minuten echt goed doorgeneukt. Binnenkort maar weer eens kijken daar.Prive ontvangst met de geilste shemales in Amersfoort
Grootste aanbod van geile shemales in Amersfoort die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Iemand ervaring met deze Valentina?
Op Kinky goeie recensies
Ik zeg remmen los en veel plezierTop!
Kan ze zelf ook goed pijpen?
Ik heb vanavond een afspraak met dr
Vandaag geprobeerd om een van beide dames te bezoekenIk heb ook wel weer behoefte, twijfel tussen 1 van de 2 nog steeds
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/breda/6049976-laura of
girl tranny ready for party
I am a Latin transsexual girl, with little time in your city, I am 200% real from the photos on my profile, I am very feminine thanks to a process of hormones, I hav...www.kinky.nl
Komende tijd kan ik moeilijker ver reizen dus zoek ik wat dichter in de buurt, helaas laatste tijd matig omgeving breda. Tilburg etc veel mannen met pruik die adverteren of vage profielen jammer, deze 2 springen er nog wel uit alleen ook niet echt veel over bekend helaas