Het kan mij oprecht niet schelen of er fakers zijn of niet.
Als iemand echt zijn best doet om jou een berichtje te sturen met daarin zijn wensen, een leuke aanmoediging/reden, veel emoticons en complimenten.. en jij stuurt alleen " ok " terug, met daarna een standaard berichtje over je adres, ben je in mijn ogen absoluut niet lief ( om nog maar te zwijgen over wat je dan wel bent, op dat moment).
En daarnaast ben ik hier ook niet de enige die dit denkt. Dus doe niet alsof het een incident is geweest. Dit is bijna structureel te noemen.
Kan nog veel meer zeggen over een keer dat ik, alsnog, met je wilde afspreken want wilde je een 2e kans geven (verdient iedereen). Ik plots naar mn werk moest om mn auto te wisselen en jij mij om "tijdsverspilling" meteen had geblokt, terwijl je mij niet uit liet praten en daardoor niet wist dat het maar 5 min extra zou duren.
Nee Celess... je kan proberen iedereen om te praten hier. Maar jouw acties zijn echt niet oké.
Iemand zo behandelen die tijd in jou stopt om je te pleasen en veel geld uitgeeft om jou te zien.. shame on you.
Er zullen vast tevreden klanten bij jou langskomen. En fijn voor hun en voor jou.
Maar als er iemand hier fake is, ben jij het wel.