WHEM TS Celess Caramell

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paar jaar geleden ook meerdere keren bezocht en geweldige ervaring met haar gehad. Ze heeft voor mij het perfecte figuur en heel vrouwelijk.

Helaas was ze niet altijd online en haar naam is veranderd waardoor ik niet wist of ze nog actief was maar wil haar zo SNEL mogelijk weer bezoeken als ik in de buurt ben. En zal dan zeker verslag doen ik hoop dat er niks is veranderd. Ze is echt uniek met haar heerlijke BBW figuur volgens mij is zij de enige mochten er meer shemales zijn met zo'n ass please tell me!!
Je houdt toch van bbc? Heeft zij dat ook? Vertel eens wat over haar cock sjefke

Ik geloof er vooralsnog geen drol van. Misschien eerst wat meer interactie vertonen op t forum voor ik in deze berichten van je geloof. Helaas moet dat zo zijn omdat er voor deze ts campagne is gevoerd door een trollenleger.

Ik wacht nog steeds op positieve signalen van een gevestigd lid over de persoon achter de advertentie ts celess voordat ik sprookjes geloof.

Een groet vanuit Ter Apel

Hi lieverd met Celess ik ben een heel lieve trans en geef de beste service kom en je zal
Zeker geen spijt van krijgen ik ben full bottom je kan me wel pijpen maar neuken doe ik niet !! Ben meer van de gfe en gewoon lekker onderdanig zijn ik zal zeker verandering in doen als
Ik wat fout deed @Henkietop bedankt schat we zien elkaar snel weeer jij weet wie ik ben gelukkig xx
Schat waar ben je wil nog een keertje langs komen en lekker met die tieten en die grote kont van je spelen

Weet iemand waar ze op dit moment is of heeft iemand haar nummer nog wil graag weer een keertje bij haar langs gaan.
Ik vond het heerlijk zoals ze was en de passief die ze bij mij had.
Dus als iemand me kan helpen graag

Hi lieverd met Celess ik ben een heel lieve trans en geef de beste service kom en je zal
Zeker geen spijt van krijgen ik ben full bottom je kan me wel pijpen maar neuken doe ik niet !! Ben meer van de gfe en gewoon lekker onderdanig zijn ik zal zeker verandering in doen als
Ik wat fout deed @Henkietop bedankt schat we zien elkaar snel weeer jij weet wie ik ben gelukkig xx
Celess waar ben je wil.grag weer afspreken met je was zo geil met je en kan me echt niet vinden in hoe er hiervover je wordt gepraat.
Nooit geen problemen met je gehad qua passief of arrogant afspreken ging altijd makkelijke en snel even bellen met elkaar en hop naar je toe.

Misschien moeten mensen niet alles via Whatsapp doen maar gewoon eerst even bellen.
Is menselijker dan via whatsapp alles

Hoop snel weer tussen die grote jongens te liggen met me hoofd en lekker die kont te kunnen nemen mooi uitzocht blijft dat toch.
Groetjes jocver

Haar adv is gewoon online voor de liefhebbers. Dus ook met telefoonnummer @Jocver
Ja had ik al gezien weer langs geweest en volop contact met haar gehad al tweede date komt weer snel helaas afgelopen week niet gelukt matchen niet met de tijden

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan