Roxas
Meubelstuk
Ik zou beginnen met trio´s en op bouwen naar foursomesWelke eerst ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou beginnen met trio´s en op bouwen naar foursomesWelke eerst ?
En jij dan??Aanvulling, gister met mn vriend, zijn beste vriend en zijn vriendin een foursome gehad (lesbian included natuurlijk)
Wat heeft ie het toch goed
Een trio kan je gewoon 'kopen', voor een foursome heb je toch tenminste één partner in crime nodig.Welke eerst ?
Inderdaad, zou ik me toch wat onwennig bij voelenvoor een foursome heb je toch tenminste één partner in crime nodig.
Moet ik een vriendin hebben en ze is open volr foursomes zou ik het doenEen trio kan je gewoon 'kopen', voor een foursome heb je toch tenminste één partner in crime nodig.
Of je doet het met drie (betaalde) dames. Maar dat is niet wat hier bedoeld is.
Ik ben biseksueel dus ik ben helemaal voorzien hahaEn jij dan??
Is iedereen biIk ben biseksueel dus ik ben helemaal voorzien haha
maak dit ook wel regelmatig mee maar doe dan een half uur twee dames en het laatste half uur 1 dame want als er 2 dames bezig zijn vind ik het moeilijk om mij te concentreren en raak dan juist niet in een ontspannende sfeer maar het is wel een leuk dingetjePaar weken geleden massage door 2 dames, was echt een uur dubbel genieten, tijd werd ook netjes volgemaakt, de ene dame masseerde mijn benen, en de ander gaf een hoofdmassage. De dames wenste geen recensie op wat voor een forum dan ook.