Arthur Martin
Stamgast
Ben eigenlijk een computer (AI)Jij bent precies wel de man van de statistieken hé @Arthur Martin
Stel me zo voor dat degenen die stemmen wel willen weten hoe de (voorlopige) uitslag eruit ziet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen eigenlijk een computer (AI)Jij bent precies wel de man van de statistieken hé @Arthur Martin
Lijkt me reuze opwindend om de ene vrouw te nemen terwijl de ander me kustDat weet ik
Met koppels ook lesbisch. Anders vaak op de man gericht (gelijk pijpen, de een neuken en de ander moedigt aan of je speelt met haar fzo. Is net wat je wensen zijn)
Spreek je uit ervaring ?Dames die elkaar kussen is beter... als de een je cowgirl berijd terwijl de ander op je gezicht zit
Heeft jou favoriete je al verschillende 'vriendinnetjes' voorgesteld ?Lijkt me ook maar zo verstandig je favoriete dame te laten beslissen
1) of ze hoegenaamd wel een triootje wil met een andere vrouw
2) wie die andere vrouw dan wel is... die het bed deelt
Het moet tenslotte ook 'lukken' tussen die twee he!
Kies je die dan samen uit ?Moest ik een vriendin hebben die een bi trio eens met een dame sex wil hebben zou ik voor haar een dvp boeken als dat oke is voor haar
als het voor een trio zou zijn. Zou ik samen met haar kiezenKies je die dan samen uit ?
Dan is het voor jou een leuke verrassing...wie ze leuk vindt...als het voor een trio zou zijn. Zou ik samen met haar kiezen
als het voor haar eerste nog een ervaring met een vrouw zou zijn is het 100% haar keuze
idd en zo heeft zij de vrouw dat zij wilDan is het voor jou een leuke verrassing...wie ze leuk vindt...
Kan ze voor jouw verjaardag of zo jou eens laten kiezen...idd en zo heeft zij de vrouw dat zij wil
de mogelijk heden zijn eindeloos je kan voor elkaar iemand kiezen ik kan iemand voor haar verjaardag kiezen of zij voor mijKan ze voor jouw verjaardag of zo jou eens laten kiezen...
Dan heb je wel al drie vrouwen. Ben je daar fit genoeg voor ?de mogelijk heden zijn eindeloos je kan voor elkaar iemand kiezen
Eerlijke taakverdeling met andere woorden...Betwijfel ik maar ze hebben ook elkaar en mijn denkbeeldige vriendin moet ook aandacht krijgen van hun
Idd bij een trio draaid het om 3 persoonen en niet om 2 of 1Eerlijke taakverdeling met andere woorden...
dan ga ik mijn best doenNu, alle gekheid op een stokje, als ze allebei met jou bezig zijn, is het toch een ander verhaal.
Inderdaad. Paar keer trios gedaan met 2 DVPs die vaker samenwerkten, en met wie ik allebei al meer dan eens 1-op-1 was geweest, dus we wisten wel hoe we elkaar opgewonden konden krijgen.Spreek je uit ervaring ?
Kenden zij mekaar al daarvoor ?Inderdaad. Paar keer trios gedaan met 2 DVPs die vaker samenwerkten, en met wie ik allebei al meer dan eens 1-op-1 was geweest, dus we wisten wel hoe we elkaar opgewonden konden krijgen.
Bij Anneke een vrouw waar iedereen wou bij zijn ,verschillende mannen hier op dit forum kennen ze zeker nog wel ,(house of passion ) terwijl de een mij pijpte was ik de andere aan het beffen deze kwam toen op mij gezicht zitten, en Anneke was toen haar collega nadien ook nog eens aan het beffen terwijl ik met beiden dames hun borsten was aan het betasten ,echt een twee een feest om nooit meer te vergeten ,waar Anneke nu zit is voor velen een vraag ! Bij wie derde keer klaar bij Anneke natuurlijk dat was geen probleem bij deze dame !!Was je met beide evenveel bezig ?
Anders gezegd; bij wie kwam je de derde keer klaar ?
Bij mij op de sofaecht een twee een feest om nooit meer te vergeten ,waar Anneke nu zit is voor velen een vraag !
Aanvulling, gister met mn vriend, zijn beste vriend en zijn vriendin een foursome gehad (lesbian included natuurlijk)Lol...ik had het over jou actually (berichtje #49 )
Vind je dat lekkerder dan een threesome ?Aanvulling, gister met mn vriend, zijn beste vriend en zijn vriendin een foursome gehad (lesbian included natuurlijk)
Wat heeft ie het toch goed
Zeker,Vind je dat lekkerder dan een threesome ?
Moeilijk om het daar oneens mee te zijnWat heeft ie het toch goed
Zou iedereen minstens 1 maal in hun leven een trio of een foursome moeten probererenZeker,
Ik word geneukt, zij zit op mn gezicht en zuigt de ander. Wat is daar nu niet geil aan? Of 69 als meiden en beide geneukt worden en elkaar likken. Daar word je toch geil van?
Welke eerst ?Zou iedereen minstens 1 maal in hun leven een trio of een foursome moeten probereren