Trans/Shemale in SS Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Begrijpend lezen is vooral een kunst als je iemand wil citeren die op jouw eigen bericht heeft gereageerd en je vervolgens niet hem maar jezelf citeert ;)

Foutje van mij dus.

Ik wou reageren op MacaN74 : "Bij mij niet….. raar 👍"

"
Ik reageerde op het feit dat ik ze niet vond op redlights, niet op het feit dat ze privé ontvangt of achter het raam zit ……
 
kan iemand me vertellen of Vicky uit de SS1? Tamara SS2 , Maleena SS49 en Gin uit de VT22 of 24 nog werkzaam zijn of zijn deze op verlof vertrokken??Ik be van plan om vrijdag eens te gaan wandelen.....Bedankt voor eventuele reacties
 
Maleena is in verlof tot half oktober.
Bedankt voor de info !!
kan iemand me vertellen of Vicky uit de SS1? Tamara SS2 , Maleena SS49 en Gin uit de VT22 of 24 nog werkzaam zijn of zijn deze op verlof vertrokken??Ik be van plan om vrijdag eens te gaan wandelen.....Bedankt voor eventuele reacties
Iemand nog wat meer info hoe het momenteel gesteld is qua Transen overdag??
Bedankt !
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen woensdag nog eens gaan wandelen.
Er waren veel ranssen aanwezig, Tamara, Vicky, Gina, Anouck enz..
Uiteindelijk maar weer eens gekozen voor Tamara.
De ervaring was weer super....Ze heeft mij lekker gepijpt en uiteindelijk overgegaan in 69.
Heel effe leek het of ze een erectie ging krijgen , maar helaas.
Haar uiteindelijk nog op zn hondjes genoemn en mij laten afwerken door haar te laten pijpen.
Na haar bezocht te hebben heb ik nog effe rondgewandeld voor een uurtje ongeveer en bij het verlaten van het SKW viel mijn oog op Gina uit de Vingerling...
Vlaamse Trans, met voor mij ook uitsekende service.
Ik schrijf straks nog een recensie voor beiden..
 
Afgelopen woensdag nog eens gaan wandelen.
Er waren veel ranssen aanwezig, Tamara, Vicky, Gina, Anouck enz..
Uiteindelijk maar weer eens gekozen voor Tamara.
De ervaring was weer super....Ze heeft mij lekker gepijpt en uiteindelijk overgegaan in 69.
Heel effe leek het of ze een erectie ging krijgen , maar helaas.
Haar uiteindelijk nog op zn hondjes genoemn en mij laten afwerken door haar te laten pijpen.
Na haar bezocht te hebben heb ik nog effe rondgewandeld voor een uurtje ongeveer en bij het verlaten van het SKW viel mijn oog op Gina uit de Vingerling...
Vlaamse Trans, met voor mij ook uitsekende service.
Ik schrijf straks nog een recensie voor beiden..
Vicky ken ik niet, Tamara is te bottom, geef mij maar liever Anouck of Gina als ze in een lekkere dominante bui zijn. Een trio met hen beide zou me uitstekend bevallen. :love:
Het is triestig gesteld in Skw tegenwoordig , het is er echt kalm . Op alle gebied .
Ja, heb er al betere tijden gekend :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan