• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Trans/Shemale in SS Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vrees dat Maleena nogal (te) zwaar geschapen is. Klopt dit?
Maleena is goed voorzien, toch, te zwaar zeker niet, ze is steeds vriendelijk, dus als je vraagt om rustig aan te doen zal zij dit respecteren.
Indien iemand kan bevestigen dat het idd Sugar is ….. , ga ik nog wel eens op bezoek …..
Ben ook benieuwd, heb vroeger heel goede ervaringen met Sugar gehad!
 
Maleena is goed voorzien, toch, te zwaar zeker niet, ze is steeds vriendelijk, dus als je vraagt om rustig aan te doen zal zij dit respecteren.

Ben ook benieuwd, heb vroeger heel goede ervaringen met Sugar gehad!
Bedankt voor de info. Probeer zaterdag te gaan. Kan je nog zeggen hoeveel ze vraagt hiervoor?
 
Ik was afgelopen dinsdag voor het eerst in tijden in het SKW. Daar zag ik helemaal aan het einde van de Schippersstraat een Latina, helemaal in het zwart gekleed met zo te zien een enorme voorgeve. Haar borsten waren bedekt dus ik ik weet niet of ze inderdaad zulke grote (uiteraard siliconen) borsten had of dat het gewoon een travestiet was.


Iemand ervaring met haar? Ze zat achter het eerste raam aan het einde van de Schippersstraat, nog voorbij de urinoirs.
De positie zou kunnen kloppen, ben daar enkele weken geleden om 6.00u 's morgens geweest. Donkere dame, helemaal in zwart, enkel het slipje (voorzien van behoorlijke bobbel) was rood. Ik vroeg haar of ze dominant kon zijn, ze grijnsde, greep mijn vestje vast en trok me (krachtig) binnen. Ik moest me wassen, wat zij ook deed, dan moest ik knielen en haar (mooie grote donkere)lul zat direct in mijn mond. Gelijk ook poppers onder mijn neus. Zo zei, zo jij bent mijn slet, ik kan doen wat ik wil? Ik bevestigde, ze nam een paddle, en ik voelde de eerste (harde) klap op mijn rug. Ze trok me overeind en ik moest voorover buigen, borst op bed, dan kreeg ik flinke billenkoek. Daarop vroeg ze of ik weed wou, ze wachtte niet op antwoord en ik kreeg de joint aangeboden. Terug op mijn knieën, en ik moest likken en zuigen. Weer poppers, en dan werd mijn keel geneukt. Ze trok even terug, omdat ze bijna klaarkwam, ik moest op mijn knieën op bed. Eerst nog wat ferme tikken, dan voelde ik haar vinger mijn kont smeren. Poppers en de joint, daarop duwde ze haar lul in één keer diep in mijn kont, ze neukte me hard. Terwijl ze me neukte werden mijn tepels gemarteld en heeft ze drie keer in mijn rug gebeten. Wat een temperament. Ik heb veel sperma voor jou teef, waar wil je het hebben? Ik vroeg in mijn mond. Ze neukte me nog wat verder, dan moest ik vlug weer op de knieën, haar lul in mijn mond en de stralen zaad vulde mijn keel. Ze ging even op het bed zitten, ik wilde me wat gaan wassen, dacht dat het voorbij was. Ze riep me terug, ik moest haar weer likken en zuigen. Daarbij moest ik mezelf aftrekken, ze nam een dikke dildo en die moest in mijn kont. Ik moest op mijn hand schieten en mijn zaad opeten, terwijl ik haar afzoog trok ze ook mee aan haar lul tot het zaad voor een tweede keer mijn keel vulde. Dat ze zo snel weer zoveel zaad kon hebben verbaasde me. Die sessie heeft bijna twee uur geduurd, ik dacht de ideale Shemale Meesteres gevonden te hebben! Heb haar naam gevraagd, het gaat hier om een Naomi.
Helaas, ik ben haar de week erop weer gaan zoeken, ze was er niet, de weken erop ook niet, tot vorige week. Ik blij dat ik haar zag staan, ze trok me weer binnen. Echter, dit keer na het wassen leek het alsof ze me wou zoenen. Ik buig naar haar toe en krijg meteen een klap in mijn gezicht. Moest op de knieën, ze duwde haar lul in mijn mond trok amper 20 seconden aan haar lul en het zaad stroomde binnen. Ik moest voorover buigen steunend op het bed, ze nam een dildo, duwde deze ruw binnen en ik moest mezelf aftrekken. Omdat deze behandeling zo verschillend was, ze was ook heel slecht gezind, stopte ik met mezelf aftrekken. Dit voelde niet goed, ik wou vragen wat er aan de hand was, ik kreeg te horen dat ik dan maar meer geld had moeten geven. Ik wou zeggen dat het de vorige keer zonder meer geld wel kon. Maar ze begon te schelden, ik heb me aangekleed en ben vertrokken. Zo snel was ik weer teleurgesteld, ik ga er nooit meer heen. Als ik deze week voorbij kwam wenkte ze me, ik heb gegroet maar verder gewandeld. Haar boze blik heb ik gezien, ik hoop snel weer een goede dominante Shemale te vinden.
Bedankt voor de info. Probeer zaterdag te gaan. Kan je nog zeggen hoeveel ze vraagt hiervoor?
Ik betaal in het SK nooit meer dan €50, voor meer kan ik ook privé terecht, en loop je minder risico herkend te worden.
 
Nee, Sugar ken ik, hopelijk kom ik haar bij mijn volgend bezoek aan SK tegen, dan ga ik er zeker niet voorbij. Met haar heb ik al goede ervaringen gehad.
De andere noemt zichzelf Naomi, maar daar zet ik geen voet meer binnen!
Enig idee of er foto's van Naomi online staan? Ben benieuwd wie ze is in SKW. Vandaag nog geweest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Biseks
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enig idee of er foto's van Naomi online staan? Ben benieuwd wie ze is in SKW. Vandaag nog geweest.
een foto heb ik niet maar heb Vanacht in de schippersstraat een bezoek gebracht aan Naomie. Zij stond in SS 3 aan 2de (middenste) deur. Grote slanke TV (geen tieten) met lang zwart, gehuld in zwarte kledij met ketting rond haar hals. Ze droeg een metalen cockring en haar penis is vrij dik en ongeveer 17cm lang schat ik.

Naomie heeft mij eerst gepijpt terwijl ze ondertussen gel smeerde op mijn kont en op haar pik. Daarna gaf ze mij poppers en heeft mijn aars geneukt, eerst langzaam en voorzichtig aangezien ik zelden bottom, daarna steviger. Er werd niet gesproken over condooms en ze nam mij gelijk bare. Ik vroeg haar na de daad of ze aan prep zat, wat ze beaamde.
Dan hebben we van positie gewisseld en heb ik haar strak kontje geneukt.

Financiele schade was 50eur, ben er langs geweest in de nacht van donderdag op vrijdag rond 03u snachts. Ze zei dat ze er elke nacht staat.
 
Wie is de , volgens mij vlaamse dame/heer met brede schouders, die best vrouwelijk is maar denk ik wel een man is.
Ze spreekt vlaams. In SKW, laatste raam richting beenhouwer.
 
veel transe gisteren maar veelen konden weinig engels 😅 bij een binne gestapt afkomstig van brazilie tijdens dag shift nog (18-19u) wel meer tv en had tattoos op haar kont ze is wel top , in schipperstraat nr weet ik nie meer van buiten
 
Tegenwoordig zelfs niet meer op redlights te vinden 😪

Jawel, op Redlights


maar ik wil haar graag een keer in SK aantreffen, eerste herkenning wil ik haar gezicht kunnen zien
deze ochtend nog

Inderdaad, op Redlights wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan