Erika zou ook in mijn top 3 staat wat kon die zalig pijpen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAbsolute nummer 1: Melanie (Freya in Hulst), maar lijkt helaas zeer onlangs gestopt te zijn, haar nummer is ook afgesloten intussen.
Nummer 2: Phoenix in Ardooie
Nummer 3: nog niet gevonden
Erika wat kon die zalig pijpen en roos was ook een toppertje lotte en Kim beide instituut rene waren ook top .Ik kan niet echt rangschikken van 1 naar 2, naar 3,...
Maar toppertjes voor mij waren:
* Melanie - Hulst
* Roos - Wetteren
* Erika
* Kim - Gent
* Fuin - Evergem
* Kim - Nederlandse werkzaam in Oudenaarde dacht ik
* Naam weet ik niet meer, maar was een echte studente die ontving in Gent. Haar advertentie heeft maar 1 of 2 dagen online gestaan, daarna nooit meer.
* Op een gangbang een Waalse vrouw, klein van gestalte, slank en een ongelooflijk knap gezicht. Was geen prostituee, maar een vrouw die daar met haar man was als swingers.
Oost en West-Vlaanderen zou Natacha graag terug hebbenAlleen Oost en West Vlaanderen? Nog niet teveel goeds gevonden daar. Anders; 1.Natacha (Brasschaat voorheen Knokke en Temse) 2. Amarante Genk 3.Line Leuven of Chloe Sint Truiden Of Sweet Wild cat Antwerpen (voor onze ruzie ) (Op selectie van 100 vrouwen voorlopig)
not gonna happen....ze is van ons nuOost en West-Vlaanderen zou Natacha graag terug hebben
Zeker en vast niet ze doet iets totaal anders nu.Joke die nu in Oostakker ontvangt is niet Erika uit House of little sins, maar Ellen. Een dame die inderdaad helemaal de looks had van Erika, vandaar wellicht de verwarring... Ellen (nu Joke) krijg van mij ook een plaatsje in mijn persoonlijke top 10 van GFE's aller tijden (ik loop al 30 rond in het milieu). Alleen ben ik geen voorstander van cardates, waardoor ik haar de laatste jaren niet meer gezien heb.
Kan je adv eens geven van Amanda? Die was echt top in BruggeLenissa - Wetteren/Harelbeke maar geen advertentie op dit moment
Natacha - Temse (nu Brasschaat)
Amanda(Geovana) - Brugge (nu Bilzen)
Heb haar eens opgezocht, maar heeft haar advertentie verwijderd.Kan je adv eens geven van Amanda? Die was echt top in Brugge
Phoenix vond ik persoonlijk niks ,te gemaakt en een baasmaker,maar is persoonlijkKim nederlands meisje uit Gent n1 !
Chanel en Phoenix ook leuk
Kim nederlands meisje uit Gent n1 !
Ze wil niet dat je haar advertentie ofzo linkt, dus dit moeten we respecteren.Iemand een link van Kim?
Bang voor teveel werk?Iemand die vraagt om men tong te schrapen.....das een dooddoener dames,niet doen.Ze wil niet dat je haar advertentie ofzo linkt, dus dit moeten we respecteren.
Welke Kim bedoel je ?Iemand een link van Kim?
Uit dit bericht, maar al gevonden via redl...Kim nederlands meisje uit Gent n1 !