Ja klopt zeer goed in bed hoor topdame.Denk dat ze vroeger bij Dreamgirls in Kortrijk en daarvoor bij belladonna ontving
Was.een aangename dame die deed wat op haar profiel stond
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa klopt zeer goed in bed hoor topdame.Denk dat ze vroeger bij Dreamgirls in Kortrijk en daarvoor bij belladonna ontving
Was.een aangename dame die deed wat op haar profiel stond
Enig idee waar deze dame nu zou werken?Lisa, blonde dame idd ook één van mijn beste ervaring. Wie deze dame weet zitten mag mij gerust een pm sturen
Ik ken maar één 'Katie uit Gent' en die is al ruim 3 jaar geleden vertrokken uit Gent, terug naar het Antwerpse. Haar RL profiel is pas een week geleden offline gegaan, al hoeft dat niet te betekenen dat ze gestopt is. Haar whatsapp is in ieder geval nog actief.Heb haar link al een tijdje niet meer, net eens proberen opzoeken maar staat blijkbaar ook niet meer online. Misschien is ze volledig gestopt dan...
Blijkbaar gestoptEnig idee waar deze dame nu zou werken?
Ja klopt volledig dat is ze, zat idd al een tijdje in Antwerpen en niet meer in gentIk ken maar één 'Katie uit Gent' en die is al ruim 3 jaar geleden vertrokken uit Gent, terug naar het Antwerpse. Haar RL profiel is pas een week geleden offline gegaan, al hoeft dat niet te betekenen dat ze gestopt is. Haar whatsapp is in ieder geval nog actief.
Ja klopt volledig dat is ze, zat idd al een tijdje in Antwerpen en niet meer in gent
Nee dat is iemand anders, de Katie waar ik het over heb is een blanke vrouw van 30+Katie,student uit Gent? Marokkaanse student uit Gent?
Laatste advertentie dateert van 2 maanden geleden, Gsm-nummer is niet (meer) toegewezen. Ik veronderstel dat ze (jammer genoeg) gestopt is.Nina , date ze nog?' link van?
Heb haar link al een tijdje niet meer, net eens proberen opzoeken maar staat blijkbaar ook niet meer online. Misschien is ze volledig gestopt dan...
Ze kan het wel goed verkopen. Leuke advertentie. Krijg eigenlijk al goesting om er naartoe te gaan.SENSUAL Bliss MASSAGE Vlaamse KATIE
De Beste van't stad. Superheerlijke ervaring heb ik voor je hier.. iets mystiek, magisch en zensationeel. HIGHCLASS SENSUAL &www.redlights.be
Ik denk dat het deze dame is. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nina-xxx-12.htmlIk vind ook niet direct meer info over Nina, zou graag haar advertentie eens bekijken
Ook nog bij Sara van Bella Donna geweest, had de indruk dat zij de touwtjes in handen had. Daar ook nog andere meisjes geprobeerd ophaar aanraden, kon toch niet tippen aan haar...1. Xena/Louise
2. Molly (Brugge, nu in Brussel)
3. Naomi (Knokke)
Ook Mila (Prive Margot toen), Alyssa (Belladonna toen)zijn goede herinneringen
Gestopt: Lotte (Prive Margot een aantal jaar terug al), Sara (Roeselare, denk dat zij Belladonna is begonnen?)
Manuella, Mia en Valentina (Lamazonia 2019-2020)
Linkje graagTop 3
Annelies carhotel Wilrijk
Steffie privé hoevenen
Audrey Antwerpen carhotel rumst
Heb je link van Nina?Wie bij Nina gaat zal zich geen minuut vervelen. Is superlief, heeft een leuk gezicht, doet wat je verlangt. Ik geniet er steeds van iedere minuut.
Even naar boven scrollen. Daar staat die link.Heb je link van Nina?
waarom vond je Candy uit Bredene als iemand waar je je beste herrinneringen bij hebt, wil haar wel eens bezoekenGeen Top 3 voor mij. Ik ga hier een lijstje maken van mijn beste herinneringen:
- Litouwse blonde Viktoria (beschrijft zichzelf als een pocket pussy, ontvangde in Antwerpen en Brussel. Niet meer gezien, waarschijnlijk verhuisd naar de US)
- Foxy Love (Duitse bimbo van 1m75 met 34GG, was eens in Brussel, jammer dat die spoorloos is, waarschijnlijk ook gestopt)
- Sofie (ex-dreamgirls & lamazonia)
- Kathia (Kortrijk/Roeselare)
- Candy (Bredene)
- Aimé (Roeselare)
- Lilly (Wevelgem/Kortrijk)
- Meesteres Beatrice (SKW)
- Meesteres Maria (SKW)
- Meesteres Victoria (Luik)
- Frauke (Lochristi)