Mijn allerbeste beste ervaringen waren in de jaren 90 in de Spijkerkwartier Arnhem. ik had een paar vaste dames zonder taboes. Eva uit brazilie/argentine, ze zat in dat halletje. was wel ouder dan mij. Dan was er blonde Brigitte, duitse. zo geil als boter. en dan een zuid-amerikaans op een kruispunt, ben dr naam kwijt, ze zat altijd op de kruk een boekje te lezen, net een schooljuf met een brilletje op. Ze poetse dr poes altijd in een teiltje. Dan afentoe een vaste meid van de straat, ze heette Kim, lange blonde/rossige haren. Slank en altijd in strakke jeans. ja ze gebruikte de pijp. Ik was smoorverliefd op haar. moest altijd levi's voor haar meenemen. Begin jaren 2000 op motorreis door noorwegen. zat in Hotel in Oslo. kon niet slapen en liep dan maar snachts door de straten. liep er een mega knappe dame in zwart leer. superstrak. ze ging mee naar mn hotel, nacht gebleven, ook totaal geen taboes. Ze wilde met me mee op reis en naar nederland. Bleek achteraf een straathoertje te zijn. naja so what. had de ervaring al in arnhem. En tot paar jaar terug goede ervaringen met een Thaise masseuse in Arnhem. Ojaa ...dan vergeet ik zowat Ceria, 4 keer geweest, helaas, na vele pogingen afgelopen 5 jaar geen contact meer met haar kunnen krijgen.