Linkje?2 anissa
Allemaal nog actief
Naam van deze zegt me ff niks.
Anissa die ik wél vind op RL is het vast niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLinkje?2 anissa
Allemaal nog actief
Ik ookBen benieuwd of Manon in die top drie gaat komen
Wij allemaalIk ook
En ikke zekerWij allemaal
Mooie top 3. Het probleem is bij mij dat er 2 Vlaamse dames er voor mij met hand en tand boven uitsteken. En in Nederland is er 1 die er ook boven uitsteekt1 xena
2 anissa
3 Lisa
Allemaal nog actief
O jeetje heb je ook een date met diezelfde dame ? Mss toch ook maar eens mijn lichtje opsteken voor deze dameEn ikke zeker
Go for itO jeetje heb je ook een date met diezelfde dame ? Mss toch ook maar eens mijn lichtje opsteken voor deze dame
Benieuwd naar je recensies . Voor mij deze maand geen date meer te weinig tijd, met werk maar volgende maand haal ik dat zeker en vast inEerst Lisa en daarna Manon dat word een geweldige maand
Manon is pas midden mei die heeft het blijkbaar druk dus moet wel een toppertje zijn , volgens mij heeft @davy1976 haar al volgeboektBenieuwd naar je recensies . Voor mij deze maand geen date meer te weinig tijd, met werk maar volgende maand haal ik dat zeker en vast in
Is ook in mei hoorManon is pas midden mei die heeft het blijkbaar druk dus moet wel een toppertje zijn , volgens mij heeft @davy1976 haar al volgeboekt
Enjoy man ben benieuwd naar je verslagIs ook in mei hoor
Geniet van je beide dates. Lisa is top, Manon nog niet de eer mee gehad maar proberen voor juni mss.Manon is pas midden mei die heeft het blijkbaar druk dus moet wel een toppertje zijn , volgens mij heeft @davy1976 haar al volgeboekt
Ik denk bij veelEn ikke zeker
Volgens mij zijn ze beide TopGeniet van je beide dates. Lisa is top, Manon nog niet de eer mee gehad maar proberen voor juni mss.
Priscilla, Stout prive, Den haagMijn top 3 DVP allertijden:
1. Leah, Diane secret, Den haag
2. Olivia, Golden time, Brüggen (DE)
3. Maria, Sexy prive, Rotterdam
niet in top 3 maar wel vermelding waardig
Maria (ROE), Prive ontvangst, Rotterdam
Priscilla, Stout prive, Den haag
Fleur, Diane secret, Den haag
Sofie, Prive ontvangst, Rotterdam (nu Haarlem)
Ja jongens... je moet sneller zijn!Is ook in mei hoor
Had al andere afspraakjes voor april mijn 2 vaste dames niet verwaarlozen heyJa jongens... je moet sneller zijn!
Klopt! Manon zal voor mij ook de eerste keer zijn... maar ik kijk er wel naar uit!Had al andere afspraakjes voor april mijn 2 vaste dames niet verwaarlozen hey
Wanneer mag jij op bezoek gaan is wel een knappe dameKlopt! Manon zal voor mij ook de eerste keer zijn... maar ik kijk er wel naar uit!
Deze week nog!Wanneer mag jij op bezoek gaan is wel een knappe dame
Ik eerst manon dan Lisa en om af te sluiten xena leuke maand meiEerst Lisa en daarna Manon dat word een geweldige maand
Vakantiegeld vroeg gekregen?Ik eerst manon dan Lisa en om af te sluiten xena leuke maand mei