Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn waar is deze dame vandaag de dag te vinden?In Brussel zat een tijdje "Victoria Model" Op de foto dacht ik dat het te mooi was om waar te zijn... Toch geboekt en met wat spanning aangebeld. Ze was als 2 druppels water zoals op de bijna ongeloofwaardige ad.
Extreem knap lichaam, fantastisch geile meid. Na een douche en stripact gepijpt geworden toen ik gewoon in de zetel zat. Tijdens deepthroaten nam ze zelf mijn handen en duwde mijn lul diep in haar keel.
Dan geweldig bereden toen ik op een stoel zat en doggy afgemaakt in de zetel waarbij zij zich heel onderdanig hard liet neuken.
Normaal was het de bedoeling om in de condoom te knallen maar ze moet geil zijn geweest zodat ik op gezicht en op haar heerlijke tieten mijn kwakje mocht storten...
Dit was haar ad destijds...
Minnie Mouse volgens mij. Vaak een wit topje en spijkerbroek met bovenste knoopje open als subtiele hint dat ze meteen tot actie over kon gaan. Heb haar vaak bezocht in mijn studententijd. Zakelijk was ze wel want voor 50 gulden was het een of het ander. Volgens mij heeft ze 1 keer de hand over het hart gestreken en me P/N gegund. De keren dat ik moest kiezen neukte ik haar over het algemeen. Heerlijk om dat strakke lijf van te mogen beminnen.Sandy van de bloedstraat met Minnie Mouse of was het nou Mickey Mouse aan het raam, helaas gestopt en te laat ontdekt dat ze ook nog andere leuke spelletjes deed.
Esmeralda van de goldbergersteeg, leuke vrouw mooi rood haar lekkere borsten. Ook gestopt helaas
Niet te vergeten German Kim van annendwarsstraat maar heeft op meer plekken gestaan. Ook gestopt.
zou ze alledrie nog graag een keer zien.
hmmm sweet memories
Monica uit Portugal die ontving toch in Amsterdam? Zo ja dat was zeker een toppertje maar helaas al aantal jaartjes niet meer gespot1) Sarah "Palmer", Haus NR2B/Nr5. Inmiddels een jaar gestopt, ik gun d'r dat ze niet meer terug komt.
1) Celine, Haus nr2B/Nr5. Nog actief.
3) Sophia (Slowakije), Samantha, Jessy. In dezelfde club.
Monica uit Portugal heb ik ook heel goeds over gelezen, hopelijk komt ze binnenkort weer een keertje.
Deze bedoel ikMonica uit Portugal die ontving toch in Amsterdam? Zo ja dat was zeker een toppertje maar helaas al aantal jaartjes niet meer gespot
Kate mag eigenlijk ook niet ontbreken maar ja ik mocht er maar 3 kiezen.1-Simone DS Den Haag
2-Jenna Alphen aan den Rijn 3-Kate Dubbeldam Dordrecht
Ben benieuwd of Manon in die top drie gaat komen1 xena
2 anissa
3 Lisa
Allemaal nog actief