- 158
- 27/07/21
- 144
…..Haarlem, Utrecht jaren geleden.De raamprostitutie is op sterven na dood. Het is, zeker in Nederland, overal kommer en kwel. Internet neemt het (helaas) voor een heel groot deel over. Daten via internet zal het nooit worden voor mij, dus het einde is gewoon nabij. Het waren hele mooie tijden in Arnhem, Leeuwarden, Alkmaar, Den Haag, Amsterdam....
Als je continu vroeger met nu blijft vergelijken, ja dan is het wel een wereld van verschil in de Hollandse raambuurten, vroeger was de bezetting van mooie meisjes/dames veel beter, veel meer ramen, veel meer wisselingen van mooie meisjes/dames, toen kon ik mijzelf alleen al in de noord/zuid Hollandse buurten prima vermaken.
Vooral omdat er tegenwoordig bijna geen wisselende aantrekkelijke gezichten meer zijn in meeste Hollandse raambuurten is voor mij de reden geweest om het steeds verder te zoeken. (idd ook SKW)
Volgens mij zal het de komende jaren in de raambuurten met de naweeën van Corona en dat alles duurder wordt, niet snel beter gaan en zullen raambuurt klanten gemiddeld minder besteden. De onderlinge concurrentie tussen raambuurten en de overgebleven dames/meisjes in een raambuurt word er alleen maar groter door, met minder verdiensten en ook meer afvallers en nog meer lege ramen en dus ook minder inkomsten voor eigenaren/verhuurders die mogelijk de huur gaan verhogen v/d ramen en/of appartementen waar de meisjes/dames verblijven (of de boel verkopen), meisjes/dames die het tarief (van extra's) verhogen, klanten die daardoor nog minder gaan. Ik zeg niet dat het een het gevolg van het ander is, maar het heeft wel allemaal met elkaar te maken.
Maar @hansgelderland als ik jou was zou ik de goede herinneringen zoveel mogelijk in leven houden, beetje over wegdromen onderweg naar welke raambuurt je ook gaat, muziekje erbij dan ben je er zo, wel een beetje positief blijven aub.