TIPS!??!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr Lawyer

Newbie
2
26/02/24
1
Hi allemaal,

Ik heb toch wat tips nodig, hoe en wat af te spreken.

Even kort over mijzelf, werkzaam als advocaat, eigen kantoor sinds begin 2024, vrijgezel en workaholic😅.

Kom tegenwoordig vrij weinig nog echt op plaatsen waar ik dames tegen kan komen, dus inmiddels al een paar keer afgesproken via Kinky.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is, wat spreek je vooraf af? Ik heb nu in de afgelopen 7 a 8x dat ik afgesproken heb met een dame, ruim voor een uur betaald, maar meestal sta ik na zo een 15 - 20 minuten al buiten.

Ik ben van mezelf niet erg spraakzaam/enorm sociaal. Ik ga naar de dames toe met een doel.. om aan mijn trekken te komen.

Inmiddels zie ik het verschil niet tussen een vluggertje, halfuur of een uur. Behalve de prijs.

Spreken jullie vooraf bepaalde dingen af met de dames? Want heel eerlijk ik hou geen uur seks vol.. het begint vaak met enkele minuten pijpen, dan willen ze vaak al dat het neuken begint. Dat hou ik hooguit enkele minuten vol en thats it.

Hoe gaan jullie hier mee om? Spreken jullie vaker klaar komen af.. en zeg je er ook wat van als je voor een uur betaald hebt en eerder al verwacht wordt dat je vertrekt?

Hi allemaal,

Ik heb toch wat tips nodig, hoe en wat af te spreken.

Even kort over mijzelf, werkzaam als advocaat, eigen kantoor sinds begin 2024, vrijgezel en workaholic😅.

Kom tegenwoordig vrij weinig nog echt op plaatsen waar ik dames tegen kan komen, dus inmiddels al een paar keer afgesproken via Kinky.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is, wat spreek je vooraf af? Ik heb nu in de afgelopen 7 a 8x dat ik afgesproken heb met een dame, ruim voor een uur betaald, maar meestal sta ik na zo een 15 - 20 minuten al buiten.

Ik ben van mezelf niet erg spraakzaam/enorm sociaal. Ik ga naar de dames toe met een doel.. om aan mijn trekken te komen.

Inmiddels zie ik het verschil niet tussen een vluggertje, halfuur of een uur. Behalve de prijs.

Spreken jullie vooraf bepaalde dingen af met de dames? Want heel eerlijk ik hou geen uur seks vol.. het begint vaak met enkele minuten pijpen, dan willen ze vaak al dat het neuken begint. Dat hou ik hooguit enkele minuten vol en thats it.

Hoe gaan jullie hier mee om? Spreken jullie vaker klaar komen af.. en zeg je er ook wat van als je voor een uur betaald hebt en eerder al verwacht wordt dat je vertrekt?

Zelf hou ik ook van langere afspraken en ga ik dikwijls voor een uur of twee uur. Bij mijn 'vaste' dames wordt dat ook altijd volgemaakt, en dat is dan absoluut geen vol uur enkel seks. We vullen de tijd met babbelen, knuffelen, strelen, kussen en gewoon van elkaar genieten voor de tijd die we hebben. Het gaat dan meer om een 'girlfriend experience' en niet enkel seks, want een vol uur of meer puur seks hou je inderdaad niet vol. Als je voor een vol uur betaald hebt, ben je helaas bij de verkeerde dames terechtgekomen als je dan alsnog binnen een kwartier buitengewerkt wordt. In dat geval zou ik zelf nooit meer bij die dame terug gaan. Er zijn genoeg dames die dit wel uitmuntend kunnen en bij een echt goede klik vliegt zelfs drie uur of meer zo voorbij. Ik zou eens rondneuzen bij privéhuizen met een goede reputatie of de recensies op het forum bekijken van dames op redlights of kinky. Op die manier kan je er dikwijls wel een beetje uitfilteren welke dames hun klanten 'buitenwerken' en wie voor langere totaalbeleving zorgt.

Het kan natuurlijk ook dat zo'n girlfriend experience minder jouw ding is en dat je echt gewoon wil neuken en klaar, zonder al te veel poespas errond. In dat geval kan je wel kosten uitsparen en kortere afspraken kiezen want dan heb je de extra tijd niet echt nodig. Maar ook dan zou de afgesproken tijd wel volgemaakt moeten worden door de dame. Zeker bij privé afspraken. Bij raambezoeken wordt je al sneller 'buitengewerkt' na het klaarkomen ongeacht hoe lang je op dat moment effectief binnen bent geweest.

Laatst bewerkt:
Afspraken maak je het best met de dame zelf. Het helpt ontzettend wanneer ze zelf de appjes beantwoordt en niet een tussenpersoon (booker, pooier, security guy, whatever).

Als er een booker tussenzit dan helpt afspreken niet zoveel. Dus bij binnenkomst de afspraken even herhalen, kijken ze je glazig aan, dan wegwezen of heel brutaal even naar de booker appen dat hij de afspraken doorgeeft omdat je anders weggaat.

Het helpt veel als je hun taal spreekt. Met Spaans kom je tegenwoordig een heel eind. Anders ben je na een kwartier wel klaar ja. De meeste Latina's vinden één keer klaarkomen voor de klant ook wel voldoende, ook al heb je een uur geboekt.

Gezien je verhaal zou ik eerst een vluggertje of een half uur proberen en wanneer het een leuke date was, dan boek je de volgende keer langer.

Terug
Bovenaan Onderaan