in een thread over een dame.
Dit gaat er al van uit dat de thread moet gaan OVER een dame. In mijn beleving is dit niet per definitie de insteek van Dames Aan Het Woord. De dames zijn hier topicstarter, zij bepalen vervolgens waar het topic wat ze starten over gaat, binnen de regels van het toelaatbare uiteraard. Topics als "Allemaal Praatjes Met L" en "Clients To Remember" kregen als insteek "small talk met de dvp in kwestie". Valide insteek voor een topic leek mij altijd. "Praatjes Met L" was daar ook in de titel compleet duidelijk over, als dat niet mocht snap ik niet waarom dat topic niet gewoon meteen gesloten is. Om het nog complexer te maken was daar ook nog eens een moderator 1 van de meest actieve mee-kletsers in de vorm van Honeybear.
Hier is meerdere malen (ook individueel) voor gewaarschuwd.
Ikzelf heb in elk geval mee gepraat over pizza's, LEGO en weet ik wat en hier nog nooit een waarschuwing over gezien, zowel collectief als individueel niet.
@Jimmy80 heeft gewoon een punt, helemaal bij Empress Layla destijds, haar oude topic vond ik maar niks (later met Miss Tiffany was ik wat positiever), maar er was een tijd dat al die small talk met haar over het hele forum uitspreidde. "Beperk dat tot haar eigen topic", werd het devies. Dat werkte verrassend goed, en volgens mij was dat toen een verbetering voor het hele forum.
Later conflictjes met LilyXX, zelfde uitkomst, ze beperkte haar confrontaties tot haar eigen topic, het forum ging er op vooruit.
In principe is het elke dame die dat wenst, toegestaan om hier één topic te openen waarin ze communiceert over haar aanwezigheid en dienstverlening.
Ja, die regel ken ik. Ik wil nu niet pedant zijn, maar mijn interpretatie was altijd, oprecht, "ze mag slechts 1 topic hebben om als reclame voor zichzelf te dienen, maar mag daarnaast ook topics over andere onderwerpen openen". Met name Noortje maakte daar in mijn ogen goed gebruik van met wat topics die NIET over haarzelf gingen, maar die nuttige discussies waren over bijvoorbeeld leeftijdscontrole of over wat er gebeurt met foto's van dvp's.
Kweenie, ik krijg een beetje het gevoel dat hier met een vingertje naar me wordt gezwaaid, terwijl ik eerlijk en oprecht altijd heb gedacht dat ik deze topics op de juiste manier benaderde.