Inderdaad, dan moet er misschien een voorlopig plaatsje gereserveerd worden in afwachting van goedkeuring.Maar dan moeten de berichten die wel goedgekeurd zijn wel gepost worden in volgorde van de andere berichten, dit was bij Hookers wanordelijk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad, dan moet er misschien een voorlopig plaatsje gereserveerd worden in afwachting van goedkeuring.Maar dan moeten de berichten die wel goedgekeurd zijn wel gepost worden in volgorde van de andere berichten, dit was bij Hookers wanordelijk
gedeelte van de zin aanstrepen,dan komt er te staan citeer bericht.Alleen een antwoord volstaat wat mij betreft.
[...] Reageren zonder het hele verhaal werkt overzichtelijker.
Ja, ik ben hier niet echt sterk in. Zeg maar een PC analfabeet. Maar goed, ik doe mijn best. Thxs
Menu (links boven)Is het mogelijk dat er een darkmode beschikbaar komt van de site ik kom heel graag op de site alleen vind ik de site te vel in het donker voor de rest vind ik het een hele mooie site.
Je kunt ook (op elke pagina) naar onder scrollen en daar op de knop "GirlsReview.nl" klikken, dan kun je direct kiezen voor de dark mode.Menu (links boven)
Instellingen (onderaan in keuzemenu)
Stijl (bovenaan in keuzemenu)
Dark (optie 3)
Opslaan (helemaal onderaan)
.Ik heb door @admin een specifiek persoon laten blokkeren zodat ik niks meer van hem lees en hij niet van mij. Nu blijkt dat als hij uitlogt, hij wel mijn berichten kan lezen. Kan dit ook op 1 of andere manier geblokt worden?
De regel zou moeten zijn als je iemand blokkeerd, geen van beide mekaars berichten kan lezen.
Een andere frustratie is dat je een item op negeren zet je nog steeds zit dat er nieuwe postings zijn, zou gewoon niet meer in je lijst mogen komen.
Deze twee zouden voor mij de sponsering kunnen beslissen, blijven sponseren of niet meer sponseren.
De bijwerking van wederzijds negeren was het volgende: draden gestart door degene die jij negeert, zijn niet meer zichtbaar of leeg. Vervelend als die draad nu juist gaat over een Dame over wie je iets wilt lezen. Daarom is dat niet werkbaar; het gaat vroeg of laat tegen je werken.De regel zou moeten zijn als je iemand blokkeerd, geen van beide mekaars berichten kan lezen.
Waarom eigenlijk? account is zo aangemaakt.Ook niet onterecht, niet leden moeten ook kunnen lezen.
Wel als er geen alternatieven zijnAnoniem blijven is een ding. Laagdrempelig is een ander punt. Een site welke nauwelijks werkt als je geen lid bent, is ook niet uitnodigend om lid van te worden.