Just-a-Lurker
Meubelstuk
- 1.143
- 15/02/22
- 2.662
Op dit moment weer last van helaas. Nog meer mensen?Mails komen niet meer in de spambox.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp dit moment weer last van helaas. Nog meer mensen?Mails komen niet meer in de spambox.
T.a.v. de forumbeheerders, dit is een handige tool om je mail op "spammyness" te testen: https://www.mail-tester.com/
Hi Paulus2,@admin
Als ik iemand volg zou ik toch meldingen moeten ontvangen als diegene iets post? Ik zie nooit wat.
Yep sinds vandaag ook last van mails dat hoeft niet percee heb al melding gemaakt aan adminSinds een paar dagen krijg ik deze melding. Ook krijg ik nog steeds geen emails. Meer mensen last van?
Bekijk bijlage 51924
Is een probleem bij de server …Sinds een paar dagen krijg ik deze melding. Ook krijg ik nog steeds geen emails. Meer mensen last van?
Sinds een paar dagen krijg ik deze melding. Ook krijg ik nog steeds geen emails. Meer mensen last van?
Bekijk bijlage 51924
Nee, dat klopt.Ik kan allerlei onderwerpen die ik negeer alsnog zien in een overzicht. Echter leden waarvan ik heb besloten om die te negeren kan ik niet meer terugvinden. Of heb ik iets gemist?
Ja, komt door de slingers die toegevoegd werden.Hebben er meer last van trage verbinding en raar beeld?
Ja, de site wordt daardoor bij mij ook traag maar je kunt de effecten hier uitschakelen: https://www.girlsreview.nl/account/preferencesHebben er meer last van trage verbinding en raar beeld?
Een leuk idee maar op mijn telefoon was hetDe confetti hapert helaas her en der dus die hebben we maar even uitgezet.
Ik snap wat je bedoelt. De nuance is er vaak ver te zoeken en de argumentatie is op z'n best van 'welles-nietes'-niveau. Maar zou het niet een functie hebben dat er een vrijplaats is, een soort Fight Club, waar mensen die dat willen lekker tegen elkaar tekeer kunnen gaan? Als ze dat gedrag in andere topics niet vertonen?Gooi ajb die hele off-topic dicht. Het slaat op dit forum werkelijk helemaal nergens op.
Het is één grote clash tussen mensen die elkaars taal totaal niet spreken.
Waarom is dat deel überhaupt open of ooit aangemaakt?
Het zorgt alleen maar voor ellende.