Algemeen Tippelzone, Nijmegen, Nederland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is 1 dame, blond, stevig met grote borsten. Haar naam weet ik niet
Dat is Rachel, die heeft ook op de Europalaan gewerkt in Utrecht. Daar ken ik haar van.
Aardige meid en lekker geil. De hygiëne laat hier en daar wel wat te wensen over, maar voor een afwerkplek prima. Ze geeft je ook rustig de tijd om de klus te klaren. Zeker het proberen waard.

Straathoeren zijn sowieso om te janken, ik kan me niet voorstellen, dat je daar opgewonden, laat staan geil, van kan worden.

PS dan heb ik het dus wel over de Nederlandse cq West-Europese situatie.
Sommige wandelaars vinden het geil om even snel stiekem tussendoor een goedkoop hoertje te pakken. Ikzelf heb het nog niet aangedurfd, wel eens met iemand gesproken die het deed. Wie weet ga ik eens kijken of er wat lekkers tussen zit.

Sommige wandelaars vinden het geil om even snel stiekem tussendoor een goedkoop hoertje te pakken. Ikzelf heb het nog niet aangedurfd, wel eens met iemand gesproken die het deed. Wie weet ga ik eens kijken of er wat lekkers tussen zit.
Ik heb het in het verleden ook wel eens gedaan, vind het ook wel spannend maar de laatste jaren staan er weinig dames die sexy of aantrekkelijk zijn, grotendeels base coke junkies

Terug
Bovenaan Onderaan