- 300
- 21/07/21
- 275
Die tippelzone is volgens mij vanaf 19 of 20 uur geopend tot 1 of 2 of zoiets.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrereneindelijk iemand die met de feiten komtHet is er een dooie boel, 15 jaar gelden was het al bijna niets meer dan paar verslaafde dames.
Hebben ze daar tegenwoordig geen gratis verstrekte methadon voor?Klopt wel,maar sluiten is ook niet echt een optie,deze verslaafde vrouwen,moeten toch dagelijks hun dope hebben.Dus dan verplaast het zich buiten het zicht van de instantie's.Want stoppen is voor deze dames geen optie.Maar het is inderdaad mens onwaardig zulke afwerkplekken,met verslaafde.Vroeger waren de meeste dames op de tippelzone's niet verslaafd,ja misschien aan het geld.
Wat voor tijd zijn er dames aanwezig?Zag er van de week een jong roodharige dame, stond te kletsen met een andere dame, vroeg of ze ook wat deed maar ze reageerde niet echt maar die andere dame zei, ja voor 30, maar die dame kende ik en dat is een vals kreng dus ik geloofde haar niet direct
Zou er meteen al wat zijn om 2000?De officiële openingstijden zijn van 2000 tot 0200
In de buurt van en bij de ramen ook wel een aantal keren aangesproken door (duidelijk zwaar verslaafde) dames.Klopt wel,maar sluiten is ook niet echt een optie,deze verslaafde vrouwen,moeten toch dagelijks hun dope hebben.Dus dan verplaast het zich buiten het zicht van de instantie's.Want stoppen is voor deze dames geen optie.Maar het is inderdaad mens onwaardig zulke afwerkplekken,met verslaafde.Vroeger waren de meeste dames op de tippelzone's niet verslaafd,ja misschien aan het geld.
Als je geilt op zichtbaar zwaar verslaafde dames, dan is dit in Nederland zo ongeveer de place to be vandaag de dag.Iemand enig idee wat het aanbod qua dames is in Nijmegen? Dan weet ik of 't de moeite waard is om de reis te maken...
Hahah duidelijk! Denk dat ik dan maar pasAls je geilt op zichtbaar zwaar verslaafde dames, dan is dit in Nederland zo ongeveer de place to be vandaag de dag.
Vind je dat niks, dan loopt je het best met een boog heen om deze ellende.
Klinkt super @IceIk heb nog contact met Kim, voor alle duidelijkheid ze werkt daar niet
JAaanbod nogsteeds om te janken?
zeg maar soort van Resident Evil maar dan in real lifedenk rij even over de tippelzone. Stonden 4 levende lijken.