Na het tegenvallende avontuur met Larissa // Tiffany in Jette maandagnamiddag, vandaag toch maar eens op weg naar Brussel. Aangezien het niet echt superweer was ben ik me eerst maar gaan opwarmen met een wandelingetje. Ik was van plan om naar de Aarschotstraat te gaan, maar ik dacht eerst maar even richting Yser te stappen en daar in de plaatselijke supermarkt een drankje te halen en zo weer terug naar het Noord-station te wandelen.
Toen ik daar aankwam viel mijn oog direct op een nieuw gezichtje. Ze stond op de hoek van de Lakenstraat en de Koopliedenstraat (toevallig aan de supermarkt). Je kan ze gemakkelijk herkennen aan haar laarzen, donsjasje maar ook aan haar strakke jeans. Daar kwam iets heel moois in uit dat ik nogal kon smaken (een sappige perzik
). Van perziken gesproken, ik koos in de supermarkt voor een fruitsapje.
Maar toen ik weer buitenkwam was ze spoorloos. Dan maar eventjes wat wandelen in de buurt. Ik zag ze plots op de hoek van de Van Gaverstraat en de Koopliedenstraat. Ze maakte geen aanstalten en ze liep verder. Dus ik snel langs de andere kant in de hoop haar te kunnen kruisen.
Dat gebeurde niet veel later wel degelijk, maar er was geen contact. Ik heb haar dan maar aangesproken maar het viel niet mee om met haar in gesprek te gaan. Ze spreek quasi geen woord Engels of Frans. Ze is Roemeens (zoals de meeste jongere dames daar). Uiteindelijk wou ze wel mee gaan. Ze bood het standaard tarief aan (50 euro + 25 euro voor de kamer).
Aangekomen in de Studio 2000. Ik liet haar voorgaan op de trap en zoals je al weet bij het teruglezen, bewoog ze nogal wiegend met die strakke jeans. Dus ik begon al wat zin te krijgen. De jongedame stelde zich voor als Anna. Ze bleek 24 jaar oud te zijn.
Ze kleedde zich uit en ze droeg nogal luxe lingerie (van Victoria Secret). Dat was wel opvallend. Ze was ook zeer hygiënisch. Ik had me op het bed gelegd en kreeg een stevige pijpbeurt van haar (met condoom uiteraard). Voor ik het wist stond hij in de aanslag. Ik vroeg haar om eerst bovenop te gaan zitten.
Deze Anna kon me goed berijden. En jawel, haar sappige perzik lag me wel heel goed in de hand. Daarna nog op z'n hondjes en dat kon ze wel smaken. Ze begon lekker te kreunen (en dat bleek niet fake). Klaargekomen in haar (in de condoom uiteraard).
Ze gaf aan dat ze het wel lekker vond. Spontaan bood ze me haar GSM nummer aan. Die heb ik dan maar opgeslagen. Je weet maar nooit als ik me nog eens in de Alhambrawijk bevindt op een kouder namiddagje.
Positieve Punten:
- Vraagt niet om extra centjes
- Heel hygiënisch
Werkpunten:
- De taalbarrière (spreek amper iets van Engels/Frans)