Algemeen Tippelzone, Brussel, België 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren nog eens in de befaamde Alhambra buurt gaan rondneuzen. Eerlijk gezegd zijn het altijd dezelfde meisjes en vrouwen die er rondhangen. Weinig tot geen afwisseling. Toch aangetrokken tot de ietwat jongere Samira. Met haar naar de Studio 2000 (open) en kamer betaald (25euro). Haar kosten 50 euro. Ze was vriendelijk, netjes en keek eens niet op de klok. Seks was oké maar ook niet super. Laat je wel niet verleiden tot meer want dan wordt het juist minder en kost het je meer.
 
Was verleden week dinsdag nog open was er gepasseerd tijdens de middag. Niks schoons stond er en dan voor die prijzen 75€, kun je beter privé ontvangst nemen of als je in de buurt wil blijven aarschotstraat of linnéstraat...
 
Begin deze week deze parel teruggevonden :D. Ik heb het hier over de Congolese Vanessa (ex Private Inn, All Inn, ...). Ik heb vroeger vaker met haar gekamerd, en we hebben een goede klik. Met haar gekamerd in de Studio 2000. De sex was naar verwachting weer zoals vanouds stomend. Meer moet daarover niet gezegd worden.
Vanessa vroeg 50 € en ik heb 25 € betaald voor de kamer.

PS: Ze vertelde me dat ze privé gaat beginnen in een studio of zo die ze gaat huren, waarschijnlijk vanaf ergens in de maand november. Ze zou reclame maken op Quartier Rouge.
 
Terug
Bovenaan Onderaan