• De performance problemen zijn bekend en in onderzoek.

Algemeen Tippelzone, Brussel, België 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze voormiddag serieus wat volk in en rond de Alhambrawijk. Veel zigeunertypes. Dan ook wat Afrikaanse dames in buurt van hotel. Ook een zestal Chineesjes. Op de hoek van de Chineesjes stond ook een jong blondje met een serieuze cameltoe. Achteraf spijt dat ik deze niet gekozen had. Iemand ervaring met deze dame ?
Waar staan die afrikaanse dames?

Heb vandaag overdag een jong knap ding gezien met zwart haar. Had soort van beige jumpsuit aan, ook met cameltoe, ze was Hongaars zei ze, zeer kleine a cup
Ze heeft kamer in het Manhattan hotel
 
Waar staan die afrikaanse dames?

Heb vandaag overdag een jong knap ding gezien met zwart haar. Had soort van beige jumpsuit aan, ook met cameltoe, ze was Hongaars zei ze, zeer kleine a cup
Ze heeft kamer in het Manhattan hotel
Op de hoek van de pelikaanstraat staan afrikaanse dames meestal in de nacht,dat is de Hongaarse vanessa
 
Maar die hotels zitten allemaal dicht wordt er nog wel getippeld daar in die wijk Alhambrawijk. En die je meenemen naar een hotel. Alles is volgens mij dicht. De hotels. Wil er eigenlijk heen gaan maar is er nog wel prostitutie daar
 
Een paar maand terug ben ik langs de Alhambrawijk gepasseerd na een concert. Er liepen wel een paar dames ja, waaronder een zeer grote langharige. Waarvan ik vermoed dat het een trav was.
 
Ah ja oke paar maanden geleden. Maar weet iemand of er nu nog getippeld wordt. Er nog genoeg dames zijn. Als zo google lijkt het me dat daar niet meer getippeld wordt. Wie is er nog recent geweest. En dat er nog getippeld wordt daar. En dat er nog gebruikt wordt gemaakt van de afwerkhotels. Of zijn die ook allemaal dicht
 
Ah ja oke paar maanden geleden. Maar weet iemand of er nu nog getippeld wordt. Er nog genoeg dames zijn. Als zo google lijkt het me dat daar niet meer getippeld wordt. Wie is er nog recent geweest. En dat er nog getippeld wordt daar. En dat er nog gebruikt wordt gemaakt van de afwerkhotels. Of zijn die ook allemaal dicht
Er wordt nog getippeld maar veel minder. Enige echt afwerkhotel is achter de KVS rechts straat in( op de hoek is er resto Beaucoup Fish). Ik denk dat de naam studio 2000 is. Je mag enkel geen te brede auto hebben als je daar de parking gebruikt😀.
 
Er wordt zeker nog getippeld. Sommige chinese dames zitten in appartement naast de domino's pizza, dan heb je de 2 jonge oost Europese dames die naar hotel gaan op boulevard Adolphe max, en dan de andere gaan richting studio 2000. 's ochtends heb je de travs, die dan uitwijken voor de dames.

Er zijn heel wat nieuwe gezichten.

Een tip, 1 van de 2 oost Europese dames (brunette, niet de blonde) heeft het graag stevig. Vraagt jou om haar kontje stevig vast te grijpen.
 
Er wordt zeker nog getippeld. Sommige chinese dames zitten in appartement naast de domino's pizza, dan heb je de 2 jonge oost Europese dames die naar hotel gaan op boulevard Adolphe max, en dan de andere gaan richting studio 2000. 's ochtends heb je de travs, die dan uitwijken voor de dames.

Er zijn heel wat nieuwe gezichten.

Een tip, 1 van de 2 oost Europese dames (brunette, niet de blonde) heeft het graag stevig. Vraagt jou om haar kontje stevig vast te grijpen.
Arabische dames?
 
Terug
Bovenaan Onderaan