swtdisposition
Stamgast
Je kan iets krijgen als je met weinig tevreden bent.
Voor 30 EUR is het vlug je zak leeg spuiten en wegwezen .
Voor 30 EUR is het vlug je zak leeg spuiten en wegwezen .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLaat U niets wijsmaken indien je iets wil bereiken gaat het U € 50 euro kostenIk las dat er op de Linnestrasse jonge meisjes zijn, sommige van hen 18 jaar oud, is het waar dat je daar iets kunt krijgen voor 30 euro?
Heeft iemand een contact met een van de meisjes of een nummer om een afspraakje te regelen?
Mocht je tips hebben hoor ik het graagIk zoek jonge meisjes van rond de 18, bijvoorbeeld ook Afrikaanse meisjes.
Waar kan ik ze vinden in Brussel en hoe laat?
Ik hoor het ook graag!Ik zoek jonge meisjes van rond de 18, bijvoorbeeld ook Afrikaanse meisjes.
Waar kan ik ze vinden in Brussel en hoe laat?
Het gaat om jonge dames. Niet over kindjes.Ik vind dat gevis naar zeer jonge meisjes over het randje gaan. Het moet stoppen.
Ja. "Rond de 18 jaar". Wie denk je voor de gek te houden? Zeg dan "Vanaf 21 jaar".Het gaat om jonge dames. Niet over kindjes.
Google maps is je beste vriend. En als je die buurt blijkbaar niet kent, zou ik je ook niet aanraden om ze gaan leren kennen. De Brusselse tippelwereld is niet ongevaarlijk.Dat kruispunt, is dat in de buurt van de Lakensestraat? Of is dat ergens anders in Brussel; en zijn daar ook jongere dames aanwezig?
Is in de buurt van de Lakenstraat. En het is er niet gevaarlijker dan op andere plaatsen waar hoertjes zijn .Dat kruispunt, is dat in de buurt van de Lakensestraat? Of is dat ergens anders in Brussel; en zijn daar ook jongere dames aanwezig?
Zwanzer. Er zijn plaatsen genoeg waar het veilig is om naar de meisjes te gaan. In e Brusselse rosse buurt(en) dagelijks incidenten.Is in de buurt van de Lakenstraat. En het is er niet gevaarlijker dan op andere plaatsen waar hoertjes zijn .
Een goeie kilometer mag voor een wanderer toch geen "behoorlijk eind" zijn?Linnéstraat is in de ramenbuurt, nabij de Aarschotstraat. Een behoorlijk eindje van de tippelbuurt.
Als je enkel de Koopliedenstraat kent, ken je de buurt (nog) niet behoorlijk. Ik zou dan toch maar dubbel voorzichtig zijn als je ook 's avonds wil gaan wandelen, en dat gerust gemoed om je auto achter te laten is ook niet echt realistisch daar. Bij een cabrio moeten ze alvast geen ruiten inslaan. Het graapigste (als je dat zo kan noemen) was een auto die ik er zag staan met een ingeslagen ruit en een papiertje erop (wel in het Frans): beste inbreker, doe geen moeite, alles is er al uit gestolen.Ik ga al jaren naar Brussel, zowel de rosse buurt als de tippelzone (vooral Koopliedenstraat dan). Van deze straat had ik nog niet gehoord. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit door iemand aangesproken geweest of problemen ondervonden. Ik ga uiteraard ook niet opvallend of moeilijk gaan doen: ik wandel, bekijk wat er in de aanbieding is en dat is het. Mijn auto (een gegeerd merk, cabrio) durf ik met een gerust gemoed achterlaten. Ik ben wel (nog niet) in de nachtelijke uurtjes (na middernacht) geweest.