Een overzichtje waar er getippeld wordt :
http://www.bruzz.be/nl/nieuws/straatprostitutie-kaart-gebracht
http://www.bruzz.be/nl/nieuws/straatprostitutie-kaart-gebracht
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind dat ook de ultieme prostitutie-ervaring. Een schaarsgeklede dame oppikken van op straat, dat is toch wat het dichtst in de buurt komt van een normale dame oppikken die je zomaar onderweg tegenkomt. De meest naturelle vorm van prostitutie dus, minder geïndustrialiseerd.Ik vind het wel spannend om af en toe es te doen, het heeft gewoon iets, zo met je wagen traag voorbij schaarsgeklede dames rijden, zeker tijdens een zomerse avond....
En in tegenstelling tot wat er wss wordt gedacht, zijn de meerderheid van de dames wel aantrekkelijk.
Enkele jaren geleden naar Basel geweest. De eerste zijstraat die ik tegenkwam wanneer ik te voet van het hotel naar het centrum ging, daar stonden ze. Ze vielen nogal op met hun miniscule fluo rokjes en topjes. Mijn toenmalige vriendin was mee, dus niet echt in de mogelijkheid geweest om eens goeiendag te gaan zeggen ?het schijnt in Basel en Zurich ook populair te zijn, straatprostitutie?
Heb je een straatnaam? Klinkt als spek voor m'n bekEnkele jaren geleden naar Basel geweest. De eerste zijstraat die ik tegenkwam wanneer ik te voet van het hotel naar het centrum ging, daar stonden ze. Ze vielen nogal op met hun miniscule fluo rokjes en topjes.
Webergasse, Basel ?Heb je een straatnaam? Klinkt als spek voor m'n bek
Ik beaam! Ik kom er al jaren. eens om de zoveel maand toch eens gaan kijken. Het voelt alsof de juiste avocado kiezen uit de supermarkt.Ik vind dat ook de ultieme prostitutie-ervaring. Een schaarsgeklede dame oppikken van op straat, dat is toch wat het dichtst in de buurt komt van een normale dame oppikken die je zomaar onderweg tegenkomt. De meest naturelle vorm van prostitutie dus, minder geïndustrialiseerd.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat de dames knap ogen. Vleugje prostitution chique. Daar knelt het schoentje vaak. De Louisalaan is in onze regio de enige locatie die daaraan voldoet. Elders zijn het vaak afgeleefde junks of moddervette latina's/Oostbokkers.
In Zuid-Europa staat er wel meer (nog veel schaarser gekleed) lekkers langs straat, maar ja, dat is zo ver weg. En ik weet ook niet wat ik van de omstandigheden daar moet denken.
Te vroeg. Ze verschijnen pas vanaf 22-23u...Gisteren om 21h door de Louisalaan gereden. Geen enkele tippelaarster gezien. Misschien is 21h nog te vroeg.
Te vroeg inderdaad. Vanaf 22-23h zoals Happylaey zegt en vooral op vrijdag en zaterdag.Gisteren om 21h door de Louisalaan gereden. Geen enkele tippelaarster gezien. Misschien is 21h nog te vroeg.
Zijn die Chineesjes daar wat appetijtelijk? De rest alleszins niet.Daar loopt anders nog genoeg, vanmiddag om 15 uur werd ik al door 4 meiden aangesproken op de Kruidtuinlaan
Waarvan 2 Chinese dames.
Ze kwamen vooral gehaast en wanhopig over. Het leven in de Brusselse stadsjungle is zwaar.Zijn die Chineesjes daar wat rest alleszins niet.