Algemeen The Dirty Sluts

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el_toro

Wandelaar
29
22/12/23
121
Ik ben donderdagnamiddag 12/12 naar de Dirty Sluts Party @ de Loft geweest. Ik ben pas rond 13u aangekomen en de aanwezige GB'ers waren de Sletten al goed aan het gebruiken en opgeilen 🔥 🔥

Het viel mij op dat het niet zomaar een groep sletten is die elk apart hun ding doen. Het was een hecht, goed samenwerkend kinky slettenteam dat zich duidelijk voorgenomen had om iedereen leeg te laten spuiten. Niemand mocht naar huis met nog een beetje rest zaad / squirt in zijn / haar reservoirs.💦💦💦

Zoals het een goed samenwerkend team past, konden de Dirty Sluts:
  • van elkaar leren en hun vaardigheden en talenten verder ontwikkelen: Carmen liet zich deepthroaten en daarna volgden Lien, Rosalie en Maya. Hun kwijl droop van de pikken en ballen af. Carmen en Lien kregen ook steeds beter de fucklickingtechnieken onder de knie, of eerder kut, klit, pik, ballen en kont. 🤪
  • zich intenser laten gebruiken door de mannen: Lien werd serieel in de kut geneukt terwijl ze van dichtbij moest toekijken hoe haar partner T1 'in reverse cowboy' werd bereden door Carmen. T1 trok Maya over de rand van de matras zodat hij haar lekker in de mond en keel kon neuken.🔥
  • elkaar aanvullen: Maya ving de mannen op bij wie het tempo en de intensiteit eventjes te veel werd. Ze kreeg hen binnen de kortste keren weer in topvorm.🍆
  • beter inspelen op de behoeften van de GB'ers: Lien en Carmen gaven een demo in "scharen" en elkaars kont likken tot hun kut ervan begon te squirten. Ze gingen gewillig met hun 'open snavels' naast elkaar liggen zodat een GB'er aan beiden zijn zaad kon doneren. Op een rustiger moment kreeg een GB'er 3 sletten over zich heen met een kut op zijn mond, een kut over zijn pik en een tong over zijn ballen en kont. 👅
  • beloningen delen: het zaad werd niet meteen doorgeslikt door de sletten. Verse ladingen werden doorgegeven en/ ofgedeeld. Dat ging soms van condoom naar mond en dan van mond tot mond 👄💦👄
Dit zijn slechts enkele voorbeelden van eigenschappen en kinky activiteiten van het slettenteam 🤘 . Wat er die namiddag is gebeurd, is te veel om op te noemen. 😅

Het was in ieder geval een GB feestje met een hoog slettenniveau 🔥🔥... en wie weet... als ze zo verder doen kan het niveau nog stijgen
🐦‍🔥

De weergoden waren de Dirty Sluts Party van donderdag 09/01 gunstig gezind. De Loft @ Kruibeke was vlot bereikbaar rond de middag 🛣️

Ik ben rond 12u45 aangekomen op het 🔥 feestje 🔥. Tegen dan waren de sletten al eens goed gebruikt geweest en namen een aantal mannen een korte pauze 😅. Carmen had wel een hongertje, maar wilde toch nog doordoen. Ik werd meteen haar amuse-gueule. Ze stak een vinger tussen mijn billen en met een 'kom eens hier' beweging kreeg ze mijn pik binnen de kortste keren keihard omhoog. Ze hapte mijn pik daarna als een corndog naar binnen, je weet wel, zo'n worstachtige snack op een stokje. Ze had eerst wat moeite om hem door te slikken, maar eenmaal goed 'bekwijld' verdween hij vlot tot aan de ballen in haar mond en keel.🍆👄

Ik zag dat Rosalie haar best deed om een pik te deepthroaten 🍆👄 . Ze liet zich ondertussen achterwaarts in de kut naaien 🍆🍑 . Ik heb mijn waardering getoond door haar een aantal keer kort maar krachtig te gebruiken. Een van de mannen kwam fel klaar bij haar en hij vond het OK om het CD met zijn grote lading zaad aan Carmen te doneren. Ze vroeg of ze het zaad mocht aflikken van een pik. Een kinky man stemde toe om het de inhoud van het CD over zijn paal uit te knijpen. Carmen hapte daarna alles gulzig naar binnen, als een braadworst met bechamelsaus. 🌭👄

Ik had daarna ook wel zin om iets lekkers te proeven. Rosalie was ondertussen een stevige pik aan het berijden in de ruime zetels bij het TV scherm. Ze draaide zich graag om in een 'reverse cowboy' positie zodat ik haar kutje kon likken terwijl ze verder diep geneukt werd. Aan haar stijve clit te zien vond ze het een prima ervaring 🍆🍑👅

Tijdens een longdrink aan de bar zag ik dat Maya haar charmes 🥰 en talenten volop inzette om ons het winterweer ❄️snel te doen vergeten. Ze was goed bezig om pikken 'op te warmen' 🔥🍆 en zaad te scoren 💦💦. Ik heb haar inspanningen beloond met een lekkere likbeurt 👅🍑 terwijl ze afwisselend 2 pikken aan het pijpen was.🍆👄🍆

Na talloze groepssextaferelen met de sletten, een actief koppel, slettengebruikers, ... kwam ik bij Eva terecht. Ik heb haar, samen met een bi-schierige man, een lekkere verwenbeurt gegeven van mond tot kont 👄🍎🍎🍑👌 met alles erop en eraan 🫴🫳✌️👅🍆

Ik sloot me daarna nog eens aan bij Rosalie. Ze liet zich lekker in de keel en kut gebruiken. Anderen vonden het fijn om naast ons hun ding te komen doen. Maya bereed een man als een 'Sultana op een volbloed' en pompte daarna ✊👄 het laatste zaad uit zijn pik. Het koppel deed nog eens actief mee met een aantal dekhengsten. Carmen kwam erbij om met Rosalie te spelen, mannen uit te dagen en morsdode pikken tot leven te wekken. 🍆💦

Het was intens en prikkelend om dat allemaal van dichtbij mee te maken 🥵Rosalie had mijn pik en ballen vast en ze moest niet veel moeite doen om me te laten klaarkomen over haar donkere lichaam 🍆💦💦💦, tot grote vreugde van Carmen die nog wel een dessert lustte. Ze likte alles netjes op en gaf me een natte kus om me te bedanken 😜. Daar heb ik geen nee tegen gezegd 🤘

Deze Dirty Sluts party met een culinaire twist 😋 is me goed bevallen en smaakt naar meer
🐦‍🔥

Terug
Bovenaan Onderaan