Ik ben donderdagnamiddag 12/12 naar de Dirty Sluts Party @ de Loft geweest. Ik ben pas rond 13u aangekomen en de aanwezige GB'ers waren de Sletten al goed aan het gebruiken en opgeilen
Het viel mij op dat het niet zomaar een groep sletten is die elk apart hun ding doen. Het was een hecht, goed samenwerkend kinky slettenteam dat zich duidelijk voorgenomen had om iedereen leeg te laten spuiten. Niemand mocht naar huis met nog een beetje rest zaad / squirt in zijn / haar reservoirs.
Zoals het een goed samenwerkend team past, konden de Dirty Sluts:
Het was in ieder geval een GB feestje met een hoog slettenniveau ... en wie weet... als ze zo verder doen kan het niveau nog stijgen
Het viel mij op dat het niet zomaar een groep sletten is die elk apart hun ding doen. Het was een hecht, goed samenwerkend kinky slettenteam dat zich duidelijk voorgenomen had om iedereen leeg te laten spuiten. Niemand mocht naar huis met nog een beetje rest zaad / squirt in zijn / haar reservoirs.
Zoals het een goed samenwerkend team past, konden de Dirty Sluts:
- van elkaar leren en hun vaardigheden en talenten verder ontwikkelen: Carmen liet zich deepthroaten en daarna volgden Lien, Rosalie en Maya. Hun kwijl droop van de pikken en ballen af. Carmen en Lien kregen ook steeds beter de fucklickingtechnieken onder de knie, of eerder kut, klit, pik, ballen en kont.
- zich intenser laten gebruiken door de mannen: Lien werd serieel in de kut geneukt terwijl ze van dichtbij moest toekijken hoe haar partner T1 'in reverse cowboy' werd bereden door Carmen. T1 trok Maya over de rand van de matras zodat hij haar lekker in de mond en keel kon neuken.
- elkaar aanvullen: Maya ving de mannen op bij wie het tempo en de intensiteit eventjes te veel werd. Ze kreeg hen binnen de kortste keren weer in topvorm.
- beter inspelen op de behoeften van de GB'ers: Lien en Carmen gaven een demo in "scharen" en elkaars kont likken tot hun kut ervan begon te squirten. Ze gingen gewillig met hun 'open snavels' naast elkaar liggen zodat een GB'er aan beiden zijn zaad kon doneren. Op een rustiger moment kreeg een GB'er 3 sletten over zich heen met een kut op zijn mond, een kut over zijn pik en een tong over zijn ballen en kont.
- beloningen delen: het zaad werd niet meteen doorgeslikt door de sletten. Verse ladingen werden doorgegeven en/ ofgedeeld. Dat ging soms van condoom naar mond en dan van mond tot mond
Het was in ieder geval een GB feestje met een hoog slettenniveau ... en wie weet... als ze zo verder doen kan het niveau nog stijgen