Dag 2, donderdag 20 maart
Ja, het is tijd om even wat van mij af te schrijven. 3 nachten BKK levert altijd wel wat op tenslotte.
Het is nu zondag ochtend, ben goed wakker geworden en heb even een te duur ontbijtje tot mij genomen bij Chan & Yupa op soi 10.
Ok, waar start ik?
De 2
e leg van mijn Emirates vlucht was prima, al moet ik wel melden dat ik precies nul minuten heb kunnen slapen. De reis van NL naar Thailand blijft wat mij betreft een noodzakelijk kwaad. Maar om ergens te komen moet je jezelf blijkbaar 'pijn doen.
Mijn vlucht was mede goed door mijn beste aankoop dit jaar tot nu toe: de Sony WH1000XM5. Op aanraden van NTMD een noise cancelling headset gekocht. Heerlijk ding.
De aankomst was blijkbaar op de nieuwe terminal, want we moesten met het treintje naar de aankomstterminal. Werkt prima en Immigratie was een fluitje van een cent. Touch down rond 12.35uur, in een taxi om 13.15uur. Best snel!
Natuurlijk wilde hij even niet op de meter, maar daar trappen we niet in. Op naar Gallleria 10 op soi 10.
Ik kan nu al zeggen: heel veel value for money.
Paar uurtjes plat om toch de vermoeidheid proberen te dimmen. Dat lukt aardig en rond 18uur loop ik even naar Terminal 21 voor iets te eten. Wat opvalt is dat het totaal niet heel heet is. Normaal is maart (en april) echt hot mak mak. In ieder geval nu (nog) niet.
Dan nog even tijd voor mijn eerste massage. Wat heb ik dat gemist zeg.
Al voor 21uur is het tijd voor Cowboy, traditie getrouw het eerste drankje in Crazy House. Dat valt al heel veel jaren erg tegen, maar tradities zijn tradities. Overigens zie ik er zeker wel 2 of 3 die wel enig talent hebben en wat ook opvalt is dat de dames wel actief zijn met aandacht vragen en loeren. Dat blijft zo tot BTS (google even op K-pop band) naast me komt zitten. 4 Koreaanse jochies, super modieus en handsome mak mak krijgen ineens alle aandacht. Het zij zo, ik moer er om lachen. June, de door mijn bewierookte servicelady, ziet het ook en lacht me toe (of uit)
De volgende traditie is Baccara binnenlopen en vervolgens een flinke groep serviceladies achter me aan krijgen. Het is weer als vanouds, de herkenning is groots.
Het is niet bijster druk merk ik. Wel nieuw talent, ik noteer 213, 300 en 010.
Die laatste heeft een Japanese look met korte haarcoupe. Best wel cute as a button. Ik wenk haar voor een drankje. De naam is Mani (of iets wat daar op lijkt)
Ze is vriendelijk, maar ook saai. Ze geeft aan dat ze niet op Asian guys valt maar op oude, iets te zware farang. Ik moet er maar om glimlachen. Ik laat haar dan ook binnen een minuut of tien weer vrij. Even alleen voor NTMD: nee, ik heb geen natte vinger gehaald bij Mani.
Uurtje later en rekening van ca 3K besluit ik dat het voor nu even genoeg Baccara is. Tijd voor de buren: Shark. Ook hier wel enig talent, maar de tent is niet echt AAN. Ik word herkent door een servicelady, uiteraard. Ik ken haar niet. 1 drankje is genoeg.
Dan naar Rainbow (op Cowboy) waar ik wel een verleden heb. Maar, bij het naar binnenkijken zie het al, het is niets. Dus op naar Nana.
In Nana is mijn eerste stop ook weer heel typisch. Billboard!
Ook hier niet heel druk, eigenlijk gewoon stil. Ik houd het bij 1 drankje, want ik kom er niet in (in de mood) en Billboard en de dames ook niet echt. Gaat dit goed komen op de eerste avond/nacht?
Ik las in de Stickman column iets over Geisha, dan daar maar heen. En ja dat was nog niet zo'n slechte keuze. Ik ontwaar een heerlijk schepsel in het bad aldaar. Zij ziet mij ook en ik maak het drinkgebaar. Ze lonkt me om naar het bad te komen. Ik twijfel, eigenlijk doe ik dat nooit. Het is me eigenlijk net iets te direct. Maar het vlees is zwak. En, NTMD, lees je mee: ik haal mijn eerste heel natte vinger. Of beter nog: mijn eerste natte hand of zelfs arm. Haar naam ben ik vergeten (#84) maar ik ga zondag terug, want dan is ze jarig zegt ze.
Overigens, nummer 84 maakt heel veel geld als ze poedeltje naakt in dat bad dartelt. Ik tel binnen een minuut of tien zeker 1,5 K aan fooien. Voor haar alleen. Daar is ca 200 baht van mij bij
Daarna even bij Butterflies (zelfde eigenaar als Billboard) naar binnen. Maar deze gogo is gewoon veel te groot en mist daardoor sfeer. De show van een paaldanseres is wel erg goed. Ik begrijp dat ze een echte pro is en speciaal ingehuurd wordt. Ik ben niet zo van de shows in gogo's, maar dit is wel goed gedaan. Genoeg Nana, ik ga terug naar Cowboy. Ja, ik weet het, ik maak vreemde keuzes.
Nu wel naar Rainbow. Want de tent is nu wel AAN. Very nice!
Ik zie geen bekenden van vorige keer en dat is erg fijn, want 1 daarvan is nogal aanhankelijk en denkt mij iedere keer te kunnen claimen. Ook geen mamasan Cindy, een ladyboy van bijna 2 meter.
Binnen een paar minuten heb ik beet. En niet zo'n beetje beet, maar 3 fijne schepseltjes naast en op mij. Zo moet het zijn. Het is overigens dan al half 1, het zou ook tijd worden.
Het loopt flink uit de hand en er gebeurt weer eens iets heel a-typisch. Ik heb vorige keer al geschreven dat ik korte broeken (tot op de knie) draag, maar zonder ondergoed. Dat beviel toen heel goed, omdat mijn lul nu eenmaal beter en sneller reageert als hij niet zo is weggestopt.
Ik stuur 2 van de 3 dames uiteindelijk weg. Alleen May mag blijven. De belangrijkste reden: ze draagt geen panty, zoals het gros dat wel doet hier. Kortom, Samui heeft iets meer om te voelen.
May ook, want die heeft al snel door dat junior los in het hokje hangt. May voelt, streelt en ja hoor, ik word best wel hard. De serviceladies (die ook deels meedrinken) zien het gebeuren en moedigen May aan. Ik ook overigens.
Ze lijkt precies te weten wat ze doet. Op enig moment moet ik kiezen, laat ik haar stoppen om zo een orgasme te voorkomen of ga ik die weg juist wel bewandelen. Ik zeg tegen haar: "be carefull, i might come soon" Haar reactie: "That's what i want" is wat ik wil horen.
4 minuten later laat ze me klaarkomen in mijn broek op een erg subtiele wijze. We liggen beiden dubbel van het lachen. Snel even samen naar het toilet om een check te doen of ik niet voor lul loop met een grote vlek. Maar nee, all good. Unieke ervaring voor mij, voor het eerst klaargekomen in een gogo.
Ik geef May 1K voor de bewezen dienst. She is a real trooper! Ze begrijpt vervolgens niet waarom ik haar niet een barfine geef. Ik wel, ik ben klaargekomen, de druk is eraf. Dat was het doel.
Ik betaal de rekening van 7K met een big smile en neem afscheid van May en een aantal serviceladies. I am satisfied!
Return Baccara.
Waar ineens Soda (bekende uit vorige verhalen, ook onder de naam Kaew) naast me komt zitten. Ze heeft de grootste borsten van Baccara. Althans, dat dacht ik tot voor gisternacht. Er is een baas boven baas op dat vlak. Maar daar kom ik op terug in dag 4
Soda is in het begin wat bozig tegen mij. Waarom ik niet een berichtje heb gestuurd dat ik vandaag al in BKK zou zijn? Gespeelde boosheid, die als sneeuw voor de zon verdwijnt, als er drank in de vrouw komt. Soda komt los en we zoenen behoorlijk (deed ze vorige keer ook), maar ik weet dan al dat ik geen barfine ga doen. Om het eerlijk te spelen, vertel ik het haar ook maar. Ze is OK zegt ze en we gaan lekker door met wat we aan het doen zijn. Ook zij speelt met Junior, ik vertel maar niet dat ze niet de eerste is vanavond.
Rond 3uur in de nacht word ik er uit gegooid bij Baccara en loop ik even met Soda mee naar haar condominium. Die echt letterlijk op 50 meter ligt van Baccara. Dat is pas kort 'woon-werk verkeer". Die condo kost haar overigens 25K per maand. Dat is een stevig bedrag.
Heel even denk ik dat ze me mee naar boven neemt, maar dat is uiteindelijk niet haar bedoeling. Mogelijk heeft dat ook te maken met dat er een servicelady van Baccara achter ons loopt en iets roept naar haar. Ik zou niet echt in staat zijn denk ik om nog seks te hebben overigens.
Soda regelt een taxi voor me en ik ga alleen naar Soi 10.
Hoe dan ook, het was een echte BKK night. Ik wil het niet te veel over de kosten hebben, het leidt af van het verhaal haha.
Ik kom helaas niet toe aan dag 2 en 3, maar die bevatten een barfine in Billboard en in Baccara. Beiden geen herhalingen.
Nu naar Sportsman om samen met Drifting Clouds naar Max te gaan kijken. Kom snel weer in de lucht!