Algemeen Thailand Trip report Maart-April 2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Samui69

Newbie
9
15/04/25
26
Hoi allen,
normaal schrijf ik tripreports op een Azië georiënteerd forum. Ik was daar gestart met mijn tripreport echter de site ligt er inmiddels al langere tijd uit. Daar ik wel aantekeningen heb gemaakt en ook mijn report in Word helemaal is afgerond, vind ik het zonde om deze niet ergens openbaar te delen.
Even een korte uitleg: soms verwijs ik naar personen in mijn report, mogelijk zijn die hier helemaal niet op dit forum bekend. Uiteraard wel op het forum waar ik wilde schijven. Soms verwijs ik naar Thaise dames die in eerdere reports voorkwamen, ook daar kan ik helaas niets aan doen. Het is niet mijn bedoeling om oude reports te plaatsen namelijk.

Disclaimer 1
Ik schrijf niet alleen over mijn nachtelijke escapades, ook de dingen die ik doe (non sexual) zal ik over schrijven
Disclaimer 2
Ik schrijf nog al uitvoering. Heb je geen tijd, start er dan niet mee :)

Dit was mijn route

4 dagen BKK
4 dagen Pattaya
7 dagen Phuket
3 dagen BKK
4 dagen Pattaya
2 dagen BKK

Ik zal proberen iedere om de dag steeds een enkele dagen plaatsen. Ik start met de eerste 4 dagen BKK

Mocht ik, ondanks dat ik de spelregels heb gelezen, iets doen wat niet mag, hoor ik het natuurlijk graag. Zou het erg waarderen als leden reageren. Ook als je het niet met me eens bent. We hoeven niet hetzelfde te denken tenslotte.
Gr. Samui 69

Dag 1, woensdag 19 maart.

Het is weer zover, na maanden wachten en smachten, mag ik weer. 3,5 week Thailand. Wat heb ik weer naar uitgekeken. Wederom een vrij drukke periode achter de rug op het zakelijke vlak. Ook wat uitdagingen aan de medische kant, maar die zijn achter de rug en opgelost. Kortom, ik ben er weer klaar voor.

De vlucht dit keer wederom met favoriet Emirates en ook weer met de heel dikke A380. Het begint al goed bij de check-in. Samen met slechts 159 anderen za ik de vlucht naar Dubai gaan maken. In een vliegtuig waar er meen ik iets van 500 in kunnen, gaat dat mij vast helpen :)

De vlucht kostte al met a iets van 900 euro, wat ik een prima prijs vind. Al weten we best dat het in het verleden een stuk goedkoper kon. Naar mijn verwachting komt die tijd 'nie wieder zuruck.

Een optie is thuis blijven, maar dat is geen optie.

Dit keer wel een iets andere voorbereiding, bijna a-typisch voor mij. Normaliter leg ik, behoudens de eerst 4 dagen in BKK, niets vast. Dat is nu anders. Ik heb de eerste 12 dagen volledig geboekt. Dat ziet er zo uit:

BKK 20 maart t.m. 24 maart

Pattaya 24 maart t.m. 28 maart

Patong 28 maart t.m. 1 april

Bovenstaande incl. transport en vlucht. Dus wijzigen kan, maar zal geld kosten.

De 12 dagen daarna zijn nog een mysterie!

De keuze om eens wat meer vast te leggen heeft niet specifiek te maken met de prijs. Ik kom er achter dat ik zonder vooraf vastleggen, best veel tijd kwijt ben aan het uitzoeken van hotels en vluchten. Ik ga eigenlijk een test doen met mezelf wat nu het beste bij me past. Ik ben letterlijk mijn flexibiliteit kwijt de eerste 12 dagen. Ik ga het meemaken.

Mijn voorbereiding met dames die al eens eerder heb ontmoet stond ook op een relatief laag pitje. Een beetje contact met Soda (Baccara), Natcha ((Pattaya) en Lisa (Pattaya) maar daar is geen concrete afspraak uitgekomen. Vind ik verder prima. Winner bood mij een afhaling van het vliegveld maar ik heb netjes bedankt. Ik kom vast moe aan en wil dan mijn privacy en rustig weer 'opstarten' Daar kan ik geen Thaise bij gebruiken. Natuurlijk kost me dat een leuke sekspartij. Ik haal het vast in!

Goed, ik kom weer in de lucht na een paar dagen BKK. Zin in!

Dag 2, donderdag 20 maart

Ja, het is tijd om even wat van mij af te schrijven. 3 nachten BKK levert altijd wel wat op tenslotte.

Het is nu zondag ochtend, ben goed wakker geworden en heb even een te duur ontbijtje tot mij genomen bij Chan & Yupa op soi 10.

Ok, waar start ik?

De 2e​ leg van mijn Emirates vlucht was prima, al moet ik wel melden dat ik precies nul minuten heb kunnen slapen. De reis van NL naar Thailand blijft wat mij betreft een noodzakelijk kwaad. Maar om ergens te komen moet je jezelf blijkbaar 'pijn doen.

Mijn vlucht was mede goed door mijn beste aankoop dit jaar tot nu toe: de Sony WH1000XM5. Op aanraden van NTMD een noise cancelling headset gekocht. Heerlijk ding.

De aankomst was blijkbaar op de nieuwe terminal, want we moesten met het treintje naar de aankomstterminal. Werkt prima en Immigratie was een fluitje van een cent. Touch down rond 12.35uur, in een taxi om 13.15uur. Best snel!

Natuurlijk wilde hij even niet op de meter, maar daar trappen we niet in. Op naar Gallleria 10 op soi 10.

Ik kan nu al zeggen: heel veel value for money.

Paar uurtjes plat om toch de vermoeidheid proberen te dimmen. Dat lukt aardig en rond 18uur loop ik even naar Terminal 21 voor iets te eten. Wat opvalt is dat het totaal niet heel heet is. Normaal is maart (en april) echt hot mak mak. In ieder geval nu (nog) niet.

Dan nog even tijd voor mijn eerste massage. Wat heb ik dat gemist zeg.

Al voor 21uur is het tijd voor Cowboy, traditie getrouw het eerste drankje in Crazy House. Dat valt al heel veel jaren erg tegen, maar tradities zijn tradities. Overigens zie ik er zeker wel 2 of 3 die wel enig talent hebben en wat ook opvalt is dat de dames wel actief zijn met aandacht vragen en loeren. Dat blijft zo tot BTS (google even op K-pop band) naast me komt zitten. 4 Koreaanse jochies, super modieus en handsome mak mak krijgen ineens alle aandacht. Het zij zo, ik moer er om lachen. June, de door mijn bewierookte servicelady, ziet het ook en lacht me toe (of uit)

De volgende traditie is Baccara binnenlopen en vervolgens een flinke groep serviceladies achter me aan krijgen. Het is weer als vanouds, de herkenning is groots.

Het is niet bijster druk merk ik. Wel nieuw talent, ik noteer 213, 300 en 010.

Die laatste heeft een Japanese look met korte haarcoupe. Best wel cute as a button. Ik wenk haar voor een drankje. De naam is Mani (of iets wat daar op lijkt)

Ze is vriendelijk, maar ook saai. Ze geeft aan dat ze niet op Asian guys valt maar op oude, iets te zware farang. Ik moet er maar om glimlachen. Ik laat haar dan ook binnen een minuut of tien weer vrij. Even alleen voor NTMD: nee, ik heb geen natte vinger gehaald bij Mani.

Uurtje later en rekening van ca 3K besluit ik dat het voor nu even genoeg Baccara is. Tijd voor de buren: Shark. Ook hier wel enig talent, maar de tent is niet echt AAN. Ik word herkent door een servicelady, uiteraard. Ik ken haar niet. 1 drankje is genoeg.

Dan naar Rainbow (op Cowboy) waar ik wel een verleden heb. Maar, bij het naar binnenkijken zie het al, het is niets. Dus op naar Nana.

In Nana is mijn eerste stop ook weer heel typisch. Billboard!

Ook hier niet heel druk, eigenlijk gewoon stil. Ik houd het bij 1 drankje, want ik kom er niet in (in de mood) en Billboard en de dames ook niet echt. Gaat dit goed komen op de eerste avond/nacht?

Ik las in de Stickman column iets over Geisha, dan daar maar heen. En ja dat was nog niet zo'n slechte keuze. Ik ontwaar een heerlijk schepsel in het bad aldaar. Zij ziet mij ook en ik maak het drinkgebaar. Ze lonkt me om naar het bad te komen. Ik twijfel, eigenlijk doe ik dat nooit. Het is me eigenlijk net iets te direct. Maar het vlees is zwak. En, NTMD, lees je mee: ik haal mijn eerste heel natte vinger. Of beter nog: mijn eerste natte hand of zelfs arm. Haar naam ben ik vergeten (#84) maar ik ga zondag terug, want dan is ze jarig zegt ze.

Overigens, nummer 84 maakt heel veel geld als ze poedeltje naakt in dat bad dartelt. Ik tel binnen een minuut of tien zeker 1,5 K aan fooien. Voor haar alleen. Daar is ca 200 baht van mij bij :)

Daarna even bij Butterflies (zelfde eigenaar als Billboard) naar binnen. Maar deze gogo is gewoon veel te groot en mist daardoor sfeer. De show van een paaldanseres is wel erg goed. Ik begrijp dat ze een echte pro is en speciaal ingehuurd wordt. Ik ben niet zo van de shows in gogo's, maar dit is wel goed gedaan. Genoeg Nana, ik ga terug naar Cowboy. Ja, ik weet het, ik maak vreemde keuzes.

Nu wel naar Rainbow. Want de tent is nu wel AAN. Very nice!

Ik zie geen bekenden van vorige keer en dat is erg fijn, want 1 daarvan is nogal aanhankelijk en denkt mij iedere keer te kunnen claimen. Ook geen mamasan Cindy, een ladyboy van bijna 2 meter.

Binnen een paar minuten heb ik beet. En niet zo'n beetje beet, maar 3 fijne schepseltjes naast en op mij. Zo moet het zijn. Het is overigens dan al half 1, het zou ook tijd worden.

Het loopt flink uit de hand en er gebeurt weer eens iets heel a-typisch. Ik heb vorige keer al geschreven dat ik korte broeken (tot op de knie) draag, maar zonder ondergoed. Dat beviel toen heel goed, omdat mijn lul nu eenmaal beter en sneller reageert als hij niet zo is weggestopt.

Ik stuur 2 van de 3 dames uiteindelijk weg. Alleen May mag blijven. De belangrijkste reden: ze draagt geen panty, zoals het gros dat wel doet hier. Kortom, Samui heeft iets meer om te voelen.

May ook, want die heeft al snel door dat junior los in het hokje hangt. May voelt, streelt en ja hoor, ik word best wel hard. De serviceladies (die ook deels meedrinken) zien het gebeuren en moedigen May aan. Ik ook overigens.

Ze lijkt precies te weten wat ze doet. Op enig moment moet ik kiezen, laat ik haar stoppen om zo een orgasme te voorkomen of ga ik die weg juist wel bewandelen. Ik zeg tegen haar: "be carefull, i might come soon" Haar reactie: "That's what i want" is wat ik wil horen.

4 minuten later laat ze me klaarkomen in mijn broek op een erg subtiele wijze. We liggen beiden dubbel van het lachen. Snel even samen naar het toilet om een check te doen of ik niet voor lul loop met een grote vlek. Maar nee, all good. Unieke ervaring voor mij, voor het eerst klaargekomen in een gogo.

Ik geef May 1K voor de bewezen dienst. She is a real trooper! Ze begrijpt vervolgens niet waarom ik haar niet een barfine geef. Ik wel, ik ben klaargekomen, de druk is eraf. Dat was het doel.

Ik betaal de rekening van 7K met een big smile en neem afscheid van May en een aantal serviceladies. I am satisfied!

Return Baccara.

Waar ineens Soda (bekende uit vorige verhalen, ook onder de naam Kaew) naast me komt zitten. Ze heeft de grootste borsten van Baccara. Althans, dat dacht ik tot voor gisternacht. Er is een baas boven baas op dat vlak. Maar daar kom ik op terug in dag 4 :)

Soda is in het begin wat bozig tegen mij. Waarom ik niet een berichtje heb gestuurd dat ik vandaag al in BKK zou zijn? Gespeelde boosheid, die als sneeuw voor de zon verdwijnt, als er drank in de vrouw komt. Soda komt los en we zoenen behoorlijk (deed ze vorige keer ook), maar ik weet dan al dat ik geen barfine ga doen. Om het eerlijk te spelen, vertel ik het haar ook maar. Ze is OK zegt ze en we gaan lekker door met wat we aan het doen zijn. Ook zij speelt met Junior, ik vertel maar niet dat ze niet de eerste is vanavond.

Rond 3uur in de nacht word ik er uit gegooid bij Baccara en loop ik even met Soda mee naar haar condominium. Die echt letterlijk op 50 meter ligt van Baccara. Dat is pas kort 'woon-werk verkeer". Die condo kost haar overigens 25K per maand. Dat is een stevig bedrag.

Heel even denk ik dat ze me mee naar boven neemt, maar dat is uiteindelijk niet haar bedoeling. Mogelijk heeft dat ook te maken met dat er een servicelady van Baccara achter ons loopt en iets roept naar haar. Ik zou niet echt in staat zijn denk ik om nog seks te hebben overigens.

Soda regelt een taxi voor me en ik ga alleen naar Soi 10.

Hoe dan ook, het was een echte BKK night. Ik wil het niet te veel over de kosten hebben, het leidt af van het verhaal haha.

Ik kom helaas niet toe aan dag 2 en 3, maar die bevatten een barfine in Billboard en in Baccara. Beiden geen herhalingen.

Nu naar Sportsman om samen met Drifting Clouds naar Max te gaan kijken. Kom snel weer in de lucht!

Dag 3, vrijdag 21 maart

Zonder wekker word ik wakker rond 11.30uur.. Ook zonder hoofdpijn, best een wonder gezien mijn drankinname. En dan te bedenken dat ik als ik in NL ben, geen druppel alcohol drink. Hier kom ik goed weg.

Ik ga het dak op waar een heerlijk klein zwembad is, die ik helemaal voor mezelf heb. Ook nu draait mijn headset weer overuren. Ook nu is niet te heet, het is echt super fijn.

Voor de vijftig plussers onder ons (ik zelf ook) dit maakte me erg blij:

In de middag toch weer even extra bijslapen. Ik heb het overduidelijk nodig. Door (medische omstandigheden ben ik net even iets minder fit dan ik zou wensen en moet ik af en toe even een stapje terug nemen. Dat dit zelden in de nacht zal gebeuren staat als een paal boven water. Dus overdag dan maar.

Voor het eten in de avond heb ik met DC afgesproken. Ook hier een patroon, we gaan weer naar El Tapeo in Ekkkemai. Voor iets van 1200 pp hebben we onze buiken weer vol. Het is daar echt top. Pas rond 22uur ga ik terug naar hotel om me om te kleden en wat op te frissen. De druk van vroeg starten is er af tenslotte. Pas rond 23uur ben op Cowboy, waar ik start in Rainbow en waar ik met enthousiasme door enkele serviceladies wordt ontvangen. Natuurlijk word ik op een goede plek neergezet. Er is echter 1 uitdaging, ik heb lang nodig om in de mood te komen. Gevolg: ik drink er maar 1 drankje. Serviceladies teleurgesteld, sorry, not sorry! Oh en het helpt niet dat May, the handjob girl er niet is.

Na Rainbow even naar een nieuwe gogo: Bad Beach, vallend onder zelfde eigenaar als Crazy House en Kozi Kazi. De tent is volledig verbouwd en ik moet zeggen het ziet er prima uit, maar dat is niet voldoende. Eigenlijk bestaat een goede gogo uit 2 dingen, of in ieder geval waar het mee start: mooie meiden en (ijs)koud bier. Dat laatste zal beschikbaar zijn, het eerste niet zo. Ook hier maar 1 drankje.

Op naar Shark. De servicelady van gisteren, een klein oude dametje van ca 1,45 herkent me van gisteren. Dat waardeer ik. Ik krijg relatief veel aandacht, smiles en blikken. Maar het is hem niet. Ligt ook behoorlijk aan mezelf, ik voel me (nu al) moe. Een oude wijsheid van NTMD komt in me op. Om een feestje te bouwen moet je drank weggeven. Die wijsheid is in ieder van toepassing op een gogo of bar.

Voor mijn doen relatief laat uiteindelijk naar Baccara. De tamtam als ik binnen kom gaat hard, binnen 3 minuten zit Soda/Kaew naast me en minuutje of 10 later ook Patty. Beiden gek van Samui (en zijn geld)

Maar daar maak ik geen probleem mee, er wordt gezoend, gevoeld en Patty krijgt een vingertje te verwerken. Dat kan bij haar easy want ze dragen geen slipje in Baccara. Omdat Soda een hostess is draagt die wel een slipje. Prima verder.

Ik besluit het verhaal van de handjob te vertellen. Geen idee waarom, maar ze liggen helemaal dubbel. Patty vindt het blijkbaar een reden om junior ook wat te strelen. Het voelt goed en hij wordt hard, maar het giert nu niet uit de bocht. Wat wel uit de bocht giert is de drankinname van beide dames. Beiden worden ziek. Heer als ik ben stel ik voor dat ze naar huis gaan en dat dit op mijn kosten kan. (lees: ik betaal de barfines)

Nu ik dit zelf aan het schrijven ben ik, denk ik waarom? Op dat moment voelde het goed. Het voelde zelfs als een heldendaad, althans zo stuurde ik het in een Line bericht aan actief A4F lid ErikdeJ.

Patty gaat zich omkleden en komt binnen 5 minuten lijkwit terug en gaat de deur uit. Soda vraagt of haar weer even afzet bij haar condominium.. Ik vind het prima. Ook nu geen vraag van mij of haar of ik mee naar boven ga. Ze regelt weer een taxi voor me en denkt dat ik naar mijn hotel ga.. Niets is minder waar, het is pas 1.30uur en dat betekent nog zeker 90 minuten Nana time.

Ik spreek met Soda af dat ze dan morgen wel voor haar werk bij mij langs komt. Ik heb heel duidelijk gemaakt dat het mij niet om het ontlopen van een barfine gaat, maar veel meer om het feit dat ik zo moeilijk barfines doe omdat ik niets wil missen tussen 21uur en 3uur in de nacht. Ze lijkt het te snappen.

Oh ja, voor ik wegging en Soda al buiten stond heel snel #158 nog even aangesproken. Mooie dame, met mooi lijf en passende Samui borsten. Ze kan een drankje komen halen als ze me een volgende keer ziet. Altijd weer afwachten wat dat gaat brengen.

Op naar Nana, op naar Billboard. Waar het gisteren dus moeizaam was (1 drankje slechts) maar nu wel meer dan OK is. Ik zie een bekende en zij ziet mij. 1 en 1 is ook hier 2, dus we komen samen op een bank. Het is Pia, die ik mijn laatste trip heb ontmoet. Ze is het Duracell konijntje van Billboard. Ik ben bijna jaloers op haar energie, al lijkt het mij ook wel vermoeiend. Pia is niet heel opvallend knap, maar heeft een leuk en cute gezicht en is voorzien van een fitbody waar je u tegen zegt. Ze doet aan poledancing en dat zie je en voel je. What a hardbody. Ik vraag mezelf af waarom ik haar niet zou barfinen eigenlijk? Ze is overduidelijk OK met mij en dat is ook wederzijds.

Tussendoor komt Rung ((#115, servicelady) nog even buurten. Ze vraagt naar NTMD :)

Ze beloofd mij dat ze weer eens een berichtje zal sturen naar hem, ze weet in ieder geval dat hij in december terugkomt. Ze kijkt er naar uit, zegt ze.

Goed, genoeg geluld nu. Pia krijgt de barfine die ze zelf niet aan zag komen. Ik krijg een dikke rekening, best knap om in iets van een uur 8K op de teller te zetten.

Pia gaat ST mee, want ze moet rond 8uur in de tempel zijn. To make merit, zegt ze.

Ik begrijp echt niet hoe ze dat voor elkaar zal gaan krijgen.

Van Nana naar soi 10 is wat onhandig, want je moet omrijden via Asok, gelukkig valt de drukte mee. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten van Pia. We hebben los van wat voelen niet gezoend. Dat laatste is wel belangrijk bij mij.

Nou ik kan kort zijn: prima beurt. Pia weet precies wat er van haar verwacht wordt in haar functie als medewerker van Billboard. Haar erg strakke lijf helpt mij om de boel omhoog te houden. Natuurlijk lik ik haar even (15 minuten ofzo) waar ze niet van klaarkomt. We komen terecht in een 69 situatie die me bijna mijn kruit liet verschieten. Maar ik laat haar op tijd stoppen.

Daarna is het ouderwets Samui time: dame on top en gas op die lolly. Nipt iets voor 4uur glipt ze mijn kamer uit. Geen idee hoe ze thuis is gekomen, want soi 10 heeft wel 1 nadeel, er rijdt niets aan taxi's of motorbikes rond deze tijd. Ik denk dat ze naar de grote straat is gelopen. Is overigens maar een minuutje of 5.

Pia 3K rijker, het is haar gegund, ik een kwakje armer. 3K goed besteed.

Tijd om te slapen.

Dag 4, zaterdag 22 maart '25

Ik word wakker van een Line bericht. Het is 8.15uur, een foto van een tempel, Gestuurd door wie anders dan Pia? Ik moet er niet aan denken om er nu uit te gaan. Ik was eigenlijk van plan om Benjakitti park in de ochtend te gaan doen. Het is namelijk letterlijk de achtertuin van Galleria 10. Ik draai me nog even om en het wordt uiteindelijk weer iets van 11.30uur.

Een douchje maakt me weer helemaal nieuw en ik besluit naar soi 13 te lopen voor de welbekende ham/cheese baguette van Beyond Bread. Voor 169 blijft een heerlijkheid.

Daarna terug voor een wandeling via soi 11 en een massage van 90 minuten op soi 10. Een 'gewone', ik ben niet zo van de naughty versies als het om massages gaat.

Uurtje plat voor mijn schoonheidsslaapje en dan toch maar naar het park. Absolute aanrader, iets van 3 of 4 jaar geleden is het park helemaal op de schop genomen en sterk verbeterd en in ieder geval erg mooi geworden. Ik geniet er echt van. Mede omdat het weer nog steeds erg mee zit, het is warm, maar zeker niet enorm heet.

Net als ik denk aan Soda en waarom ik nog niets van haar heb vernomen, stuurt ze een berichtje. Uiteraard om af te zeggen. Ze is ziek, geeft ze aan. Het zal wel, ik stuur iets van beterschap en ook nog 'mai pen rai'. Het is altijd wat met die Thaise meiden. O.a. dit is ook een reden waarom ik het gros gewoon niet 24/7 om me heen wil hebben. Er is altijd drama.

Ik eet wat in T21 en ook nu pas weer laat (22.30uur) in Cowboy. Start in Crazy House, maar de vergane glorie is wederom erg aanwezig. Ondanks de aanwezigheid van cutie June.

Dan maar naar Rainbow. Ben ik nu op zoek naar wederom een handjob? Haha, ik zou er geen nee tegen zeggen, maar het gaat hem niet worden.. May is er weer niet. Je zou er bijna iets van denken, wellicht heeft ze een trauma overgehouden aan de handjob activiteit, al kwam dat zeker niet zo over :)

Ik haal een dame van het podium. Ze is de enige die wat uitstraalt en ook de enige die naar me lacht. Eigenlijk best schrijnend. En dan maar zeiken dat ze geen drankjes krijgen.

Shampoo is haar naam, je bedenkt het niet. Ze is 27 jaar en woont in On Nut. Dat schept direct een band want ik weet daar ook wel de weg. Ze krijgt wat drankjes maar het blijft wat tam.. Ook als Mamasan Cindy, de 2 meter lange ladybody zich er mee gaat bemoeien, helpt dat niet.

Ik laat Shampoo maar vrij, het is het net niet. En bij twijfel, is mijn motto, niet inhalen!

Het is inmiddels wel al half 1, dan maar Baccara. Er is hoop dat #158 er zal zijn, maar dat blijkt ijdele hoop. Wel valt me wederom (ook vorige trip al) op dat er een dame rondloopt met (nog) grotere borsten dan Patty of Soda. (beiden zijn er niet overigens)

De naam is Ohm ((of zoiets) en jezus wat een jetsers heeft ze zeg. 1 van de serviceladies komt naar me toe en is verrast dat ik haar kies. Ze gaat nooit met farang mee en is ook geen drinker, zegt ze. Nou, ik herken een uitdaging als ik er 1 tegen kom. Het klopt ook wel dat haar uiterlijk enorm in de smaak zal vallen bij Aziaten.

Een uur later is er een barfine en drinkt ze lekker gelijk op met ondergetekende. Op het moment van melden of vragen van de barfine aan haar, geeft ze inderdaad toe dat ze niet kan heugen dat ze met een farang is mee geweest. Maar ze ziet geen reden om nee te zeggen. Mooi, deal.

Samen met een aantal serviceladies loopt het op floor 2 nog wel behoorlijk uit de klauw. De meiden nemen tot vermaak van de danseressen die dansvloer over. Veel lawaai, gekke moves en het blijkt dat niet alleen Samui een beetje mao is.

Rond 3uur de pleiterik gemaakt met Ohm en op naar soi 10.

Waar de seks eigenlijk wel wat tegenviel. Ik moest behoorlijk aandringen om te mogen beffen, terwijl ikk toen al wist dat ze niet heel best geschoren was. Een vinger er in was ook wel een uitdaging. Tja, ik ben niet het type om het gehele arsenaal vooraf door te nemen alvorens over te gaan op een barfine. Ik laat het maar gebeuren en maak me niet druk. Uiteindelijk wel gewoon geneukt en mijn orgasme op weten te halen. Maar die tieten, mijn god, heel groot en heel zacht voor handmade materiaal..

Pas rond kwart voor 5 gaat ze weg. We hebben ook wel veel gepraat, los van de moeizame seks is ze wel onderhoudend namelijk.

Ik slaap als een os.

Vanavond voorlopig de laatste avond in BKK, morgen naar Pattaya, natuurlijk kijk ik daar naar uit.

Tot horens!

Terug
Bovenaan Onderaan