• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik jou zo hoor kun je in Thailand zomaar Russische vrouwen oppikken zonder een euro te betalen. Niet dat ik je niet geloof, maar klinkt een beetje too good to be true

Sinds ze in Europa niet meer op vakantie kunnen, wijken ze massaal uit naar Thailand. Daar kunnen ze hun geld nog gewoon uitgeven, ipv dat het hier geblokt is. In Phuket zag ik overdag meer Russen op een straat dan Thaise op een gegeven moment. Vele borden bij winkels zijn ook Russisch en er zijn ook Russische restaurants, zie bijvoorbeeld hier: https://time.com/6965713/russian-invasion-thailand-tourists-ukraine-war-exiles-phuket/ Gewoon een beetje Tinderen en je hebt wat matches, zo bijzonder is dat toch niet?
 
Oh geloof best dat er veel russen zijn. Maar dat ze allemaal op zoek zijn naar een 'gratis' one-night stand. Dat zijn niet de russische dames die ik ken. De russische dames die ik op vakantie tegenkom hebben meestal ook een sugardaddy bij zich. Degene zonder sugardaddy zijn er juist vaak om het geld.

Maar als het je gelukt is, lekker van genieten zou ik zeggen 👍🏽
 
Een keer een ander geluid: Ik ben net een weekje terug uit Thailand en ik moet eerlijk bekennen, ik weet niet of ik nog terug zou gaan. Ik weet dat voor vele het een walhalla is, maar ik vind simpelweg 90% van de Thaise meiden gewoon niet aantrekkelijk.

Vraag is waar je dan hebt gekeken? In de meeste bars is inderdaad het niveau vaak 80% bluh.
 
Een keer een ander geluid: Ik ben net een weekje terug uit Thailand en ik moet eerlijk bekennen, ik weet niet of ik nog terug zou gaan. Ik weet dat voor vele het een walhalla is, maar ik vind simpelweg 90% van de Thaise meiden gewoon niet aantrekkelijk. Ze zien er vrij grof en snel ouder uit. Ik ben dan toch wat meer van de Japanners. Gelukkig is er Tinder en in Puhket waren veel Russen op vakantie. Heb nog drie leuke Russische vrouwen ontmoet. Op een gegeven moment had ik wel zin en heb naar al mn tinder matches die ik knap vond gestuurd: zo netflix kijken? Uiteindelijk heb ik via die manier nog drie leuke one night stands gehad. Dus aan de ene kant was het wel positief dat ik zonder ook maar te betalen leuke dates heb gehad, maar voor de vrouwen ga ik niet snel terug. Ook qua land, na 8 tempels, massages, 5e strand, big buddha's en weer de zoveelste markt had ik het ook wel gezien. Wel leuk om een keer geweest te zijn hoor, maar niet voor de herhaling vatbaar.

Volgende keer thaipremium downloaden en daar kom je genoeg leuke jonge meiden tegen die een zakcentje willen verdienen!

Via tinder is idd meer oudere dames.
 
Ben een aantal keer in september geweest en er was nauwelijks regen...soms een bui maar het weer is van slag dus zou zomaar een dag kunnen regenen..wat maakt het uit. .ga te masseren, bestel een dame.......ga eens naar jomtien dan zit je rustiger en toch vlakbij de drukte..
 
ik ben zelf ook al 2 keer in september geweest en is goed te doen ,elke dag 1 bui van 5min dat is het .
het is low season September/oktober ik denk niet dat het echt druk is in Thailand ,als je vergelijkt met december/januari
 
Als je Pattaya te druk vindt, maar je wil toch niet al te ver van de "aktie" zijn, dan is Jomtien een goede keuze. Een groter en mooier strand en maar een kwartiertje met de bahtbus van de aktie in Pattaya. In Jomtien zijn er ook een paar beerbars met dames die je kan meenemen en zelfs een paar agogo-clubs. Dus je kan ook wat lokaal talent scoren.
 
Als je Pattaya te druk vindt, maar je wil toch niet al te ver van de "aktie" zijn, dan is Jomtien een goede keuze. Een groter en mooier strand en maar een kwartiertje met de bahtbus van de aktie in Pattaya. In Jomtien zijn er ook een paar beerbars met dames die je kan meenemen en zelfs een paar agogo-clubs. Dus je kan ook wat lokaal talent scoren.
Ik ben in Jomtien geweest afgelopen april. Het was helaas Songkran dus dat was erg druk, hele boulevard stond vast met watergooiers. Maar ik vond het wel een aanrader. Zelf zat ik te denken aan Chiang Mai vanwege de mooie omgeving. En freelancers en beerbar zijn overal wel te vinden denk ik. Of is chiang Mai echt niks op dat vlak..
 
Van maart tot mei volgens mij... Erge luchtvervuiling heb ik gehoord..
Voor zo ver ik weet 1 maandje eerder, maar ik kan me vergissen. Dan is Chiang Mai 1 van de meest vervuilde steden qua smog van de wereld. Ik ben er in oktober, november en december geweest( 4 verschillende keren) en dan is het prachtig. En superrelaxed in vergelijking tot Bangkok. Maar qua wandelen ook wel een stuk rustiger.
 
Het is het einde regenseizoen, dus heerlijke temperatuur en alles mooi groen.
Afhankelijk van waar je bent in Thailand. In Phuket zijn september en oktober de natste maanden, maar ook november -wat beschouwt wordt als het begin van het droge seizoen- kan nog heel veel neerslag hebben.

In Samui schuift het een maandje op, en in het noorden bevindt het zwaartepunt zich een maand vroeger. Maar zoals @bosspitsmuis zegt, alles is mooi groen.

Dankzij de regenbuien voelt wel het frisser aan doordat de regen alle bebouwing laat afkoelen. Je hebt dan minder het gevoel dat je door een oven wandelt in vergelijking met februari/maart. En het is minder druk, minder file, …

Chiang Mai regio lijkt mij voor jou de beste optie in september.
 
Bedankt voor jullie advies, vanavond maar eens een ticket boeken. En dat er niet zoveel te wandelen is als Pattaya maakt mij niet zoveel uit. Ik weet de dames wel te vinden via Thaifriendly of aan de bar. Komt goed. Thanks
 
Wat ik altijd doe is enkel de eerste 3 nachten boeken en daarna zie ik het wel , valt Chiang Mai tegen kan je een dag op voorhand of 2 soms nog altijd goedkoop ticketje boeken Bangkok (30€)en zien naar waar je wilt gaan en voor hotels moet je ook geen bang hebben in low season 😉veel aanbod tegen scherpe prijzen .
 
Een paar dagen geleden ging ik met de trein naar het werk toe. In de trein een paar zeer mooie (in mijn ogen) thaise dames, klein, fijn, jong, tenger. Een van de dames had een kindje bij haar in de kinderwagen.

Toen ik moest uitstappen, stapte de dames ook uit. Omdat het warm was, kon ik mijn jas voor mijn gulp houden, anders had men een grote bult kunnen zien. Vakantie naar Thailand wordt steeds aantrekkelijker. Eerst nog maar eens doorsparen.
 
Ik ben helaas net weer terug. Na een eerste deel familie vakantie daarna alleen op stap geweest. Pattaya, Bangkok en Phuket. Heb me overal goed vermaakt, elke avond wel een mooie Thaise opgepikt. Vooral in Bangkok een super klein geil slank ding opgepikt van 24 (ben zelf in de buurt van de 40). Haar meegenomen naar het hotel. Geen oog dicht gedaan 😉. Dag daarna weer afgesproken en haar meegenomen naar Khao San voor wat feesten en daarna weer naar Hotel. Ze wilde geen geld zien. Damn dat was hot!

Daarna Phuket. Ook leuk, maar daar gaan de dames toch wat duidelijker voor geld, dus was geen goedkope tijd 😅
 
Ik wil binnenkort naar rawai (phuket) gaan ,maar ik kan negens iets vinden over gilfrendly hotels in rawai.
er zijn genoeg sites waar girlfrendly hotels op staan maar dat gat meestal over phuket pataya en bangkok.
weet iemand een girlfrendly hotel in rawai
thank you
 
Terug
Bovenaan Onderaan