![www.traveloffpath.com](https://www.traveloffpath.com/wp-content/uploads/2021/09/Thailand-Plans-To-Reopen-Popular-Tourist-Destinations-Starting-In-October.jpg)
Thailand Plans To Reopen Popular Destinations Including Bangkok In October
Thailand announced on Thursday that the country plans to reopen Bangkok and other popular tourist destinations starting in October.
![www.traveloffpath.com](https://www.traveloffpath.com/wp-content/uploads/2021/02/favicon3-150x150.png)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlle (!!!!) plannen gaan gepaard met één ontbindende voorwaarde; 70% groepsimmuniteit (herd immunity).Aan plannen geen gebrek.
Aan plannen geen gebrek.
Wat wil je er gaan doen tegen die tijd? Rondreizen of boomboom-vakantie?laat mijn ticket nog even staan op 24 dec hopend op een kerst mirakelwel gemerkt dat tickets aanzienlijk duurder zijn geworden in die periode
ik zou gaan voor een beetje van beideWat wil je er gaan doen tegen die tijd? Rondreizen of boomboom-vakantie?
Ik wil jouw humeur niet verpesten maar reken er maar niet op dat je eerste half jaar 2022 Thailand welkom bent zonder quarantaine..... Hoe graag ik zelf ook anders zou ziende grote opening is weer uitgesteld tot 1 nov ,was te verwachten
als we de evolutie bekijken van europa dan zijn de cijfers pas redelijk goed 20 tot 30 dagen nadat ze de 70% hebben gehaald,bangkok gaat einde oktober pas 70% halen dus in het beste geval half nov hebben ze het een beetje onder controle en einde nov zouden meschien restaurants open kunnen
MAAR natuurlijk minder goede vaccin en we spreken over thailand en niet europahet is wel zo dat er meer en meer politiekers en andere hoge mensen (thaiairways,air asia,banksector)beginnen te pushen voor open te gaan, dit kan positief zijn voor ons HOOP IK
laat mijn ticket nog even staan op 24 dec hopend op een kerst mirakelwel gemerkt dat tickets aanzienlijk duurder zijn geworden in die periode
Ok! Ik hoop voor je dat het safe kan... Ik heb mijn doel verlegd naar november 2022.ik zou gaan voor een beetje van beide
ik weet ALS ze dan open zouden zijn er veel beperkingen gaan zijn ,maar als ik 7 dagen in een regio moet blijven (bangkok,koh samui,phuket,pattaya en chaing mai dit zijn de regio's op dit moment die aan het plus programma zouden meedoen)mits een beetje vrijheid (geen quarantaine in de kamer voor 7 dagen)en ik kan iets gaan drinken(niet in de gogo bar deze gaat zeker gesloten zijn )dan zou ik dit overwegen om te gaan
ik heb een ticket voor 29 dagen (dit is het maximum dat mag zonder extra visum )en vrouwen zullen er altijd te vinden zijn via tinder of andere app(niet mijn favoriete manier)
de quarantaine gaat zeker niet weg zijn deze winter maar er is wel een verschil in de manier van quarantaine, er is 14 dagen in de kamer opgesloten zitten (doe ik zeker niet)of 7 dagen enkel slapen in het hotel en voor de rest redelijk vrij zijn (dit valt nog te overwegen )Ik wil jouw humeur niet verpesten maar reken er maar niet op dat je eerste half jaar 2022 Thailand welkom bent zonder quarantaine..... Hoe graag ik zelf ook anders zou zien![]()
Gisteren een bericht van Reuters, toch geen kleine jongen in het internationale nieuws, dat quarantaine in Bangkok en 9 provincies per 1 november zal verdwijnen. Bronnen rondom de regering zouden dat melden. Nu zijn plannen en roddels er in overvloed en persoonlijk vind ik 1 november wel heel snel, maar wie weet...
Uiteraard moet je nog drie tests doorstaan (voor vertrek, bij aankomst en na 7 dagen), moet je vliegen met een goedgekeurde maatschappij, moet je verblijven in een goedgekeurd hotel, moet je een Certificate of Entry aanvragen, moet je de app installeren op je smartphone en een verzekering van USD 100 000 afsluiten.***Latest update***
Travellers arriving in Thailand from 1 October 2021 onwards will be subject to quarantine
-no less than 7 days for those who have been fully vaccinated by the approved vaccines, namely
- Coronavac (Sinovac)
- Sinopharm or COVILO
- AstraZeneca or Covishield
- Pfizer-BioNTech or Comirnaty
- Janssen ( Johnson & Johnson)
- Sputnik V
"Vrij", maar zodra je 1 stap buiten je hotelkamer zet nog wel overal een mondkapje op...Maar na die zeven dagen in Bangkok, Phuket of Chonburi ben je "vrij"!
Restaurants in Bangkok mogen weer open, al sinds 1 september dacht ik. Ze moeten wel om 20:00 dicht en geen alcohol.-heeft er iemand weet van restaurants die terug open mogen?niet voor afhaal wel te verstaan
??Restaurants in Bangkok mogen weer open, al sinds 1 september dacht ik. Ze moeten wel om 20:00 dicht en geen alcohol.
het is nog niet ideaal maar is een begin van de versoepelingen, het zou raar zijn dat ze van strenge lockdown in 1 keer volledig open moesten gaan"Vrij", maar zodra je 1 stap buiten je hotelkamer zet nog wel overal een mondkapje op...
vanaf 1 oktober zijn het de volgende regelsGaat het in Thailand ook met een coronacheck app? en kan je daar dan ook testen voor toegang? Of als je gezond binnen komt dan kan je vrij doen wat je wilt.
Wel belangrijk om alle ins en outs te weten tzt.