Lek.Gherkin
Vaste klant
Ik las het vanochtend elders online. Die swap kun je laten doen vooraan in WalkingStreet, en zoveel moeite is het in principe niet.Momenteel zit ik in pattaya
Hier is er al een verandering in de regels
Als je alcohol wilt drinken moet je elke 72 u sneltest laten doen enkel dan mogen ze je alchohol serveren
Je mag altijd naar de bar maar als je geen test doet mag je geen alcohol drinken enkel water of cola
Dat zoiets in WalkingStreet te vinden is betekend denk ik dat ook WS langzaam aan weer open aan het gaan is?
Toch zou ik er momenteel geen "sneltest" laten nemen, dan maar aan de cola. Je zult maar een (false) positive krijgen, dan wordt je met spoed in ambulance afgevoerd en zit je 10-14 dagen in quarantaine in een hospital.
@ben13 hoe lang ben je er al? Weet jij al hoe/waar je de PCR test op dag 6/7 moet gaan doen, en de PCR test voor de terugreis? Die info kan ik nergens definitief vinden. Veel tegenstrijdige verhalen, over zelftests, enveloppen die je terug moet sturen, fotos naar een app uploaden etc.... Veel van mensen die er voor 22 december (ingangdatum van recente maatregelen) al waren.