Heb je een link naar deze site? Ga in februari naar Phuket. Vlucht en hotel reeds geboekt, maar ga nu wel wat hulp nodig hebben met de verdere procedure.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je een link naar deze site? Ga in februari naar Phuket. Vlucht en hotel reeds geboekt, maar ga nu wel wat hulp nodig hebben met de verdere procedure.
Heb je een link naar deze site? Ga in februari naar Phuket. Vlucht en hotel reeds geboekt, maar ga nu wel wat hulp nodig hebben met de verdere procedure.
Hopelijk ben je snel, want moet voor 18:00 NL tijd (=24:00 TH tijd) de ThaiPass geregeld hebben!! Daarna onmogelijkHeb je een link naar deze site? Ga in februari naar Phuket. Vlucht en hotel reeds geboekt, maar ga nu wel wat hulp nodig hebben met de verdere procedure.
Na 10 Januari is dus helemaal niet zeker. Nieuwe maatregelen worden herzien op 4 Jan, dan zal er meer duidelijk worden voor de periode na 10 Jan.Heb je al een Thaipass/QR dan kun je nog gewoon Thailand in, ook na 4 januari en ook na 10 januari.
Wel komt er een extra PCR test bij die je op dag 7 moet doen.
Heb je geen ThaiPass/QR dan heb je nog tot 18:00 (NLtijd - 24:00 Thaitijd) vandaag om hem te regelen.
Daarna worden geen aanvragen meer in behandeling genomen.
4 januari worden deze regels weer opnieuw bezien. Kan dus weer open gaan, of juist strenger worden.... En natuurlijk kunnen in de tussentijd alle regels weer herzien worden.
Maar het Phuket Sandbox systeem zou wel worden behouden? In principe kan dat (voorlopig) wel nog?Heb je al een Thaipass/QR dan kun je nog gewoon Thailand in, ook na 4 januari en ook na 10 januari.
Wel komt er een extra PCR test bij die je op dag 7 moet doen.
Heb je geen ThaiPass/QR dan heb je nog tot 18:00 (NLtijd - 24:00 Thaitijd) vandaag om hem te regelen.
Daarna worden geen aanvragen meer in behandeling genomen.
4 januari worden deze regels weer opnieuw bezien. Kan dus weer open gaan, of juist strenger worden.... En natuurlijk kunnen in de tussentijd alle regels weer herzien worden.
Absoluut. Naar ik begrijp vanmiddag meeting van de board. Oftewel dan meer info, anders vrijdag.Maar het Phuket Sandbox systeem zou wel worden behouden? In principe kan dat (voorlopig) wel nog?
Ondanks dat ik al eerder in Phuket was en normaliter nooit 2x naar dezelfde plek ga overweeg ik het toch. De behoefte om echt ff een tijd helemaal ergens anders te zijn is groot bij me.Alleen de Phuket Sandbox schiet nog over, maar dan wel met de beperking dat je 7 dagen op Phuket moet blijven. Op zich is dat geen straf, maar verwacht er niet teveel van.
Ben je in ieder geval nuttig bezig.Yep ik zit het ook met spanning af te wachten. Zag het op ollekebolleke en thailandblog vanochtend.
Daar gaan 3 weken "verplichte" vakantie down the drain.
En thuisblijven... Tja hier helemaal alles gesloten.
Dan gaan we dit jaar maar zonnepanelen/isoleren kopen en installeren in die weken.
euhh wel eens in de Isan geweest? En daar gepoogd buiten de grote steden om en hun massagesalons seks te hebben met een vrouw?De grote aantrekkingskracht is waarschijnlijk dat sex voor de meeste Thaise dames niet iets "bijzonders" is
Dan wordt het hoog tijd, om daar verandering in te brengen.ik heb nog geen sex gehad met een thaise schone. Niet hier in Nederland en niet in Thailand, waar ik nog niet ben geweest.
Schenken Qatar en Emirates dan alcoholische versnaperingen?En swiss air sucks
Slechte bediening,niet vriendelijk en maar 2 pinten dan kreeg je niets meer (en nee ik was niet dronken )
Qutar en emirates blijven de beste alleen al om de jonge vriendelijke stewardessen tegenover oude onvriendelijke zure wijven bij Swiss en Brussel airlines
emn ik hoor met van de manager van TANTRA dat het nu een restaurant is geworden? hahahahaMomenteel zit ik in pattaya
Hier is er al een verandering in de regels
Als je alcohol wilt drinken moet je elke 72 u sneltest laten doen enkel dan mogen ze je alchohol serveren
Je mag altijd naar de bar maar als je geen test doet mag je geen alcohol drinken enkel water of cola
Hier hebben wij wat aan bedankt...het beste kan je iets vernemen van medeloper die er is.Momenteel zit ik in pattaya
Hier is er al een verandering in de regels
Als je alcohol wilt drinken moet je elke 72 u sneltest laten doen enkel dan mogen ze je alchohol serveren
Je mag altijd naar de bar maar als je geen test doet mag je geen alcohol drinken enkel water of cola
Begrijp ik je goed, je moet ter plekke in de bar een sneltest doen? Of een bewijs van sneltest hebben niet ouder dan 72 uur? Want dat laatste lijkt me nauwelijks te handhaven.Je mag altijd naar de bar maar als je geen test doet mag je geen alcohol drinken enkel water of cola