Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren22 feb 2022Geen vragen over gehad.
En waar slaat dit op?22 feb 2022
Favoriet toevoegen
route33 zei:
Zonder bezoek aan de dame, geen reactie plaatsen lijkt mij. Ik kom niet door de ballotage commissie ivm leeftijd (53).
Jij hebt ook je voorkeur toch? Of ga je bij elke vrouw(dik,dun,buitenlandse waar niet mee te communiceren is? Langs... en nu zal je ineens ja zeggen maar je weet beter.
En wees blij dat ik eerlijk ben en dit niet alleen voor het geld doe en je na 10 min weer de deur uitzet.
Fijne dag
Lijkt me niet verstandig want je moet het zelf prettig vinden om te sexen met een vrouw die sex zonder condoom aanbiedt. Niet voor mij dus ga ik jou ook niet over de streep trekkenIs er inmiddels iemand met ervaring. Ik twijfel enorm omdat ik haar best lekker vind. Wie kan mij over de streep trekken??
Zoals gezegd ze reageerde niet meer op berichtjes. Wellicht dat ze minder ontvangt of dat er iets anders aan de hand isToen deed ze alles nog alleen met. Ze lijkt me nu volgens de beschrijving ook afgevallen. Haar gezicht valt niet tegen hoor. Leuke vrouw om te zien.
Nou, ik wel hoorMannen die de hele dag hun urine hebben gespaard op hun penis. Zo beter? Een urine fetisj kan maar dan spaar ik het ook op en dan kijken of ze mij oraal willen bevredigen haha denk het niet
Probeer het eens met een grote banaan.Inmiddels 2 Apple's naar haar gestuurd maar 0 reactie
Zijn er wandelaars die ervaring met haar hebben?
Dat begrijp ik helemaalMannen die de hele dag hun urine hebben gespaard op hun penis. Zo beter? Een urine fetisj kan maar dan spaar ik het ook op en dan kijken of ze mij oraal willen bevredigen haha denk het niet
TuurlijkVan de week voor de tweede keer langs geweest bij Tess in Maassluis. Was te vroeg, moest even wachten. Kwam voor een vluggertje en die heb ik ook gekregen. Tess is een lekkere milf met grote echte borsten en een soepele kut. Voor €50 met condoom was ik klaar. Bedankt schat en tot snel weer.
Wat bedoel je precies te zeggen, @Blueberry ?Tuurlijk
Tja, kan zijn. Mss moet hij het dan zelf een keertje proberen ipv dat soort insinuaties te plaatsen.Dat er in dit topic telkens nieuwe accounts verschijnen met een super ervaring om vervolgens weer te verdwijnen.
Ik ben niet nep. Maar prima joh.Denk dat hij het zeker niet gaat proberen.
Hoe meer nep reviews van nep accounts, hoe minder het zullen gaan proberen.
Helaas pindakaas.
Tess waar in Maassluis ontvang je dan?Ik ben niet nep. Maar prima joh.
Fijne zondag verder nog.
Ik ga het zeker niet proberen. Communicatie is ronduit ruk.Denk dat hij het zeker niet gaat proberen.
Hoe meer nep reviews van nep accounts, hoe minder het zullen gaan proberen.
Helaas pindakaas.