Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn ervaring was een echte ervaringMaar niemand dus een echte ervaring? Ben wel benieuwd of ze er verzorgd uit ziet en naar de diensten die ze aanbied. De foto's laten niet veel zien maar lijkt me best een antrekkelijk huisvrouw type
Het is een lieverd,word weer hoog tijd dat ik langsgaZijn er wandelaars die ervaring met haar hebben?
Leuke review TessNou, na bovenstaande reviews gelezen te hebben, was ik erg benieuwd wat mij te wachten stond toen ik vanavond met Tess afgesproken had.
Tess deed vriendelijk de deur open en was leuk gekleed in een zwart rokje, waarbij mijn fantasie alle kans kreeg om Tess zonder rokje alvast in te beelden ;-)
Na de gewoonlijke financiële afhandeling, werd ik naar een gezellige en sfeervolle kamer geleid waar Tess haar volledige toewijding aan mij gaf. Tess kan goed zoenen en maakt het een leuke ontmoeting met een vleugje romantiek en misschien zelfs wel een GFE-waardige voorzetting.
Tess is hygiënisch en goed verzorgd, ze is mooi gevormd en weet hoe ze een man moet uitdagen tot een intiem moment. Ik heb er oprecht van genoten en was na het lezen van bovenstaande recensies dan ook positief verrast.
Naast de erotische klik, was Tess ook nog eens vriendelijk en gezellig. Iets wat niet overal een garantie is! Al met al een geslaagde avond en het was voor herhaling vatbaar.
P.S: Wellicht kunnen de gefrustreerde mannen op middelbare leeftijd het eens overwegen om iemand te beoordelen op je persoonlijke ervaring. Het van Tess geschetste beeld hier, is naar mijn mening niet gebaseerd op de werkelijkheid
Wat een onzin....Leuke review Tess
Zou haar zeker willen bezoeken en review schrijven voor de forumbroerders, maar ik ben niet 100% Nederlands....
Misschien is het anders hoe het is geschreven, maar komt op mij nogal racistisch over de advertentie.
Geen voorkeur,maar harde eis.Wat een onzin....
Hahah,als je al geen voorkeur meer mag hebben!
Bedoel je mij? Heb geen contact gezocht,laat staan erachteraan lopen, reageerde op de advertentietekst die mij verbaasde. We gaan weer door.vrouwen die jou niet willen., niet achteraan lopen joh
Ga er zelf heen manMaar niemand een recente ervaring? Fake??
De hele site staat vol met onzin in diverse topics van leden die " ook benieuwd zijn", vragen stellen en een mening hebben die er niet toe doet.Als je niet geweest bent hoef je niet te reageren man. Er wordt gevraagd naar ervaringen man.
Knappe sexy vrouw, 164 cm, 70 kg, bruin lang haar, bruin groene ogen, 100% nederlandse dus 100% nederlandse ouders, eerlijk, lief, directKun je beschrijven hoe ze eruit ziet?
Kom snel is langs bij je , groetjes uit vlaardingenKnappe sexy vrouw, 164 cm, 70 kg, bruin lang haar, bruin groene ogen, 100% nederlandse dus 100% nederlandse ouders, eerlijk, lief, direct
Lekker mollig en grote tieten en een beetje overgewichtKun je beschrijven hoe ze eruit ziet?
Goeie ervaring gehad?Lekker mollig en grote tieten en een beetje overgewicht
@CodyRyan ,eye role als reactie omdat?Het is een lieverd,word weer hoog tijd dat ik langsga
Was je niet te oud Leen, ik dacht dat eisen stelde aan je leeftijd ?Leuke lieve en knappe vrouw. Heel relaxed en gezellig. Lekker fris en hygiënisch. Goed bereikbaar en afspraak verloopt als afgesproken.
Heerlijke date gehad. Ze deed tijdens het vrijen iets met haar vingers wat mij een geweldig hoogtepunt gaf.