Zijn er wandelaars die ervaring met haar hebben?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDankje!Fijne dag Tess!
Ja ik ben tess, app me dat is respectvoller dan ditZijn er wandelaars die ervaring met haar hebben?
Fijn dat het eerst wel leuk was.Jammer, wellicht zal de toekomst nog uitwijzen dat ik geen belang bij deze dame heb. Zou namelijk niet snel meer terug gaan naar deze dame en volgens mij heeft ze ook geen recente advertenties online om op korte termijn klanten te willen ontvangen?
Klopt, maar daar kon ik niks zeggen over de pispikken die ik tegen kwam of mannen die respectloos waren of mij pijn deden. Daar las je niks over toch...Stonden op hookers wel wat recensies volgens mij, en niet allemaal positief
Je zit te ver weg voor mij, vandaarFijn dat het eerst wel leuk was.
Haha ja dat kan daarom weet je niet of je nog een keer terug komt xxJe zit te ver weg voor mij, vandaar
Ik ook niet, maar hier kan ik mij verweren.Tess, als er newbies positief zijn en de oudgedienden niet, dan krijg je dergelijke discussies. Had zelf wel via de app contact met je , maar kan zo 1-2-3 niet meer voor de geest halen waarom ik dat verder niet heb doorgezet...
Jij hebt ook je voorkeur toch? Of ga je bij elke vrouw(dik,dun,buitenlandse waar niet mee te communiceren is? Langs... en nu zal je ineens ja zeggen maar je weet beter.Zonder bezoek aan de dame, geen reactie plaatsen lijkt mij. Ik kom niet door de ballotage commissie ivm leeftijd (53).
klopt helemaal en ik bedoel ik ook : 'ik zeur niet want ik kom door de ballotage....'Jij hebt ook je voorkeur toch? Of ga je bij elke vrouw(dik,dun,buitenlandse waar niet mee te communiceren is? Langs... en nu zal je ineens ja zeggen maar je weet beter.
En wees blij dat ik eerlijk ben en dit niet alleen voor het geld doe en je na 10 min weer de deur uitzet.
Fijne dag
Dan moet je ook normaal reageren en niet met "pispikken" scheldenIk ook niet, maar hier kan ik mij verweren.
En iedereen heeft een mening en is niet erg. Maar mij door het slijk halen en ik kan er niet op reageren is jammer toch, krijgen andere ook een verkeerd beeld
Haha ik ga nu niet ineens een wedstrijd aan maar mij hou je niet bij hihiklopt helemaal en ik bedoel ik ook : 'ik zeur niet want ik kom door de ballotage....'
Daarnaast geef ik wel altijd iemand voordeel van de twijfel. Ondanks mijn leeftijd, ben ik slank, verzorgd enzzz en kan je mij conditioneel en qua libido niet bijhouden.
Daarnaast worden dingen ook vaak mooier voorgedaan dan dat ze in werkelijkheid zijn en dat is ook niet prettig.
bottomline, Ik zeur niet....;-)
Haha nee maar wat er over mij geschreven wordt dat mag wel. LeukerdDan moet je ook normaal reageren en niet met "pispikken" schelden
Mannen die de hele dag hun urine hebben gespaard op hun penis. Zo beter? Een urine fetisj kan maar dan spaar ik het ook op en dan kijken of ze mij oraal willen bevredigen haha denk het nietDan moet je ook normaal reageren en niet met "pispikken" schelden
Lief van jou! We soppen er lekker doorGraag gedaan en ik wens jou ook een super weekend zonder "pispikken"
Ja app maarHallo Tess, ben je vandaag beschikbaar voor een leuk verzetje?