- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/invitation-to-sin-journey-of-pleasure-with-camille.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Juist bij deze dame geweest,
Het is de dame van de foto's ze zijn wel lichtjes bijgewerkt maar ze mag er zeer zeker zijn.
Ontvangst was goed kreeg iets te drinken aangeboden en na een korte babbel (haar engels is goed) samen al dansend uit de kleren gegaan en na wat teasen en een Paar kussen op de mond (tongzoent niet) op het bed gaan liggen voor de massage die toch wel goed was hoor, ging dan rustig richting de anus en terwijl ze due verwende kreeg de jongeheer ook zijn aandacht moest haar stoppen of ik ging al klaarkomen.
Erna een bj en nog in 3 verschillende posities zitten neuken voor ik hevig klaarkwam met haar benenen strak om mijn lichaam terwijl ze riep om harder te stoten,
Na de daad de douche in en zeker nog 10min zitten na pratenis een zeer vriendelijke en intelligente vrouw!
Uiteindelijk een dikke 45min binnen geweest.
Zeer geslaagde date
Het is de dame van de foto's ze zijn wel lichtjes bijgewerkt maar ze mag er zeer zeker zijn.
Ontvangst was goed kreeg iets te drinken aangeboden en na een korte babbel (haar engels is goed) samen al dansend uit de kleren gegaan en na wat teasen en een Paar kussen op de mond (tongzoent niet) op het bed gaan liggen voor de massage die toch wel goed was hoor, ging dan rustig richting de anus en terwijl ze due verwende kreeg de jongeheer ook zijn aandacht moest haar stoppen of ik ging al klaarkomen.
Erna een bj en nog in 3 verschillende posities zitten neuken voor ik hevig klaarkwam met haar benenen strak om mijn lichaam terwijl ze riep om harder te stoten,
Na de daad de douche in en zeker nog 10min zitten na pratenis een zeer vriendelijke en intelligente vrouw!
Uiteindelijk een dikke 45min binnen geweest.
Zeer geslaagde date