Een tijdje als bezoeker meegelopen op het forum.
Nu misschien tijd om effe naar voor te treden en ook wat ervaringen te delen.
Alvast een goed forum om al op voorhand een beeld te vormen, en hierdoor zeker al een paar leuke ervaringen gehad.
Zo ook deze dame Tess.
Op basis ervaringen van Wandelwandel, Samsung en Traveling dit huis en vooral deze dame eens gaan ontmoeten.
Beeldmooie dame, zowel in lingerie als 'uit de verpakking'.
Zalig om haar te mogen uitkleden.
Fijn in contact, Leuke babbel. Geïnteresseerd in je. Voelt zeer vertrouwd en gemoedelijk.
Ze nam telkens veel initiatief, ook wel omdat ik zelf liever afwacht en mij graag laat verrassen.
Dat lichaam van dit meisje is, voor mij alleszins, perfect... beter kan echt niet.
Alles in juiste proportie en dan die poep en die borstjes... moest een mens mee naar huis moeten kunnen nemen.
Soms een massage, soms dadelijk een blowjob, soms gaat ze al staande naar beneden...
Ik vraag wel steeds bij alles condoom, voor mijn en haar hygiëne.
Geen enkel standje bij haar dat me tegenvalt.
Meest fantastisch vond ik toen ze on top zat en dat met het hoofd en ogen teken deed naar de gynaecologische stoel.
Haar gezicht en hals was wat rood aangelopen, waaruit ik dacht af te leiden dat ze wel echt opgewonden was en zij dus graag die stoel wou.
Ja, zoiets weiger ik niet. Op de stoel... ja dat is hemel op aarde. TEss voor je zien liggen,... dat zijn alle engelen uit de hemel tegelijkertijd met alle duivels uit de hel...
Zeker eens proberen.
Top dame.
ondertussen toch al enkele keren geweest.
Helaas lijkt ze nu in verlof. Hopelijk niet te lang...