Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvolgens madam van huize amour heet zij nu lia
staat geen foto op de website maar zij staat wel op de agenda
beetje vaag
hebben het over tess ? Ik dacht ze werkt er niet meer was echt een topdamevolgens madam van huize amour heet zij nu lia
staat geen foto op de website maar zij staat wel op de agenda
beetje vaag
ik heb gemaild en kreeg als antwoordhebben het over tess ? Ik dacht ze werkt er niet meer was echt een topdame
Inderdaad ze was heel goed, maar niet tongzoenen, was idd voor mij ook mee bepalend dat ze niet nummer 1 stond.Vroeger was ze brunette en nu haar haren laten blonderen. Nog steeds beeld schoon. Pijpen was met cd en geen tongzoenen. Hierdoor gaan wandelaars weg blijven! Zeer spijtig dit. Was al eventjes geleden dat ik nog eens bij maison damour ben geweest.
Deed ze in begin allemaal wel hoor. Eerste paar maanden dat ze werkte kon zowat alles . Was echt heel leuk meisjeInderdaad ze was heel goed, maar niet tongzoenen, was idd voor mij ook mee bepalend dat ze niet nummer 1 stond.
Maar voor de rest, echt super meisje
Ooooh echt. Nja misschien een jaloers vriendje. De dames hebben ook een echt leven natuurlijk.Deed ze in begin allemaal wel hoor. Eerste paar maanden dat ze werkte kon zowat alles . Was echt heel leuk meisje
Wie weet, maakt ze toch ooit nog een come back. Laat dan zeker iets weten xdals ge het maar weet. Dit was supertop
Tijdelijk stoppen zou wel een brilliante zet van haar zijn! Zo maakt ze kunstmatig tijdelijke schaarste om vervolgens met een verhoogd tarief weer op de markt los te barstenWie weet, maakt ze toch ooit nog een come back. Laat dan zeker iets weten xd
Nja ze is het wel waard als je de vergelijking maakt met de andere dames daar aanwezig.Tijdelijk stoppen zou wel een brilliante zet van haar zijn! Zo maakt ze kunstmatig tijdelijke schaarste om vervolgens met een verhoogd tarief weer op de markt los te barsten
Meyam,Wie is daar nog ok? Die nieuwe Sofie?
Ik zie Sofie niet op de agenda?Wie is daar nog ok? Die nieuwe Sofie?
Verre van een Tess, zeker niet qua looks. Maar ze gaat er wel voor. Op Noa haar service is niets aan te merken. Integendeel.... Maar je moet er wel tot aangetrokken zijn en dat is bij mij iets minder. Maar momenteel geen enkele dame daar. Dan heb je er toch van een heel ander level van uiterlijk bij PG: Dea, Kyara(ook al is ze al wat op leeftijd), Roxana, Mia, en ook weer 'nieuwe ' jonge dames rond de 20, Maar heb ze nog niet gezien! Tess is wel echt een heel spijtige zaak.Ik zie Sofie niet op de agenda?
Noa is nieuw, is skinny, aardig, maar geen Tess natuurlijk
aangezien ze geen foto's heeft, hoe zou je haar omschrijven qua looks, leeftijd, cup size. Zo een 100% blind date zie ik niet zitten (geen goede ervaringen mee).Ze is terug. Olé
Super op alle vlak, qua looks, qua omgang, qua GFE, kortweg… allmost perfection… ook voor dat waarvoor je gaat. Ok ze kust niet maar dates voor mij niet erg. Gewoon in haar gezelschap vertoeven is al fijn.aangezien ze geen foto's heeft, hoe zou je haar omschrijven qua looks, leeftijd, cup size. Zo een 100% blind date zie ik niet zitten (geen goede ervaringen mee).