Hey Fabio
Graag reageer ik even persoonlijk op je mailtje.
Ik besef dat mijn tarieven niet weinig zijn.. Maar.. TCR is nu eenmaal 'high class' en dit is ook waar ik voor sta, wie ik ben.
Inderdaad, ik draag uitsluitend lingerie van Honey Birdette, en ik word heel zeker opgewonden bij de gedachte dat ik op stap ga met Louboutins aan mijn voetjes. Maar.. Daarnaast wil ik ook gewoon dat mijn 'partner' trots op me is wanneer we een restaurant, welness, hotel, what ever .. binnenstappen. Ik wil dat hij gezien wordt met mij.. Dat mensen denken 'potverdikke, die heeft chance'! Betalend of niet, ik wil dat mijn vent die avond trots kan zijn op zijn dame. En dat die vent me niet aanschouwt als een gouden poes, zoals hierboven heel respectloos beschreven werd. (dat zijn dan weer mannen die IK heel graag laat links liggen.. – mannen genoeg die me wél naar waarde schatten)
Inderdaad, ik vraag 400 euro voor 1 uur.. Maar dit zijn helemaal niet de dates waartoe ik streef! Als ik een man voor me, naast me heb, dan ben ik benieuwd naar die persoon. Ik wil het verhaal ontdekken achter een naam. Ik ken geen jaloezie, oprecht.. Maar ik kijk wel enorm op naar mensen die het gemaakt hebben in hun leven. Ik wil daaruit leren.. Ik ben zooo ambitieus, en wil zoooveel bereiken in mijn leven. En inderdaad.. Als er slechte kritiek komt op mij, dan is het ongetwijfeld over mijn bereikbaarheid.. Ik ben altijd bezig, zit nooit stil. Berichtjes en mailtjes worden niet steeds stipt beantwoord. Maar.. TCR is mijn ontspanning.. Ik vind daten op deze manier spannend, opwindend.. En ik heb al zooooveel boeiende, oprechte, warme mannen ontmoet. Mannen die me zonder twijfel terugboeken, en mannen die ik ook wil blijven zien. Als ik de klik niet voel, volgt er geen tweede date. Zo simpel is het. Ik ga voor diepgang, een andere dimensie, een hoger level. Betalend? Ja.. Klopt.. Zie het als een cadeau, een extra, een aanzet voor al het moois (en goeds voor anderen vooral) ik wil bereiken in mijn leven.
Veel veel liefs !
Ella xx
Heel mooi verwoord
ik uitsluitend