WHEM tantra massage lingam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie deze site aandachtig leest, begrijpt dat Knock-ou.P niemand minder is dan haar partner Christophe.
Wat zouden ze graag hebben dat de agenda voor drie maand volboekt is...
Zo dom zijn de gebruikers van Girlsreview nu ook weer niet.

knock-out.p seen that been there. Welcome to the club.
Tine haar massages zijn wel degelijk heel goed maar...
Een tantrika die niet naakt is en die je laat zitten met blauwe ballen laat ik voor die prijs toch links liggen hoor .
Er zijn betere adresjes waar je voor een goedkopere prijs een gelijkaardige massage krijgt met alles erop en er aan.
Ik stuur je er een paar door via pb.
Tenzij je geen interesse hebt natuurlijk.

Van boven genoemde website met tantra therapeuten kan ik Anke aanbevelen.
Klasse-volle mooie dame die in mooi kader een perfecte tantra massage geeft.
Je waant je in de 7e hemel!

Niet geprobeerd maar wel tevreden buiten gekomen.
Veel beter dan bij andere zoals bijvoorbeeld Joema. Mooie en leuke dame die uitstekend alle delen van het lichaam masseert.

Niet geprobeerd maar wel tevreden buiten gekomen.
Veel beter dan bij andere zoals bijvoorbeeld Joema. Mooie en leuke dame die uitstekend alle delen van het lichaam masseert.
vooral veel geld voor massage zonder hp en geen naakte dame vind ik . ik ge me niet uitspreken over de massage zelf want ik ben er nog niet geweest

Drie uur. Dat zijn 180 minuten.
Daarvan 20 minuten lingam-massage. Dus wordt er 1/9de van de tijd besteed aan datgene waarvoor we eigenlijk bij een dvp gaan.
1/9de van 275 euro is plus-minus 30 euro.
Met andere woorden : een bezoekje aan Anke is 30 euro waard, en geen cent méér.
Al de rest is gewrijf, spiritueel gezweef, en andere flauwe kul waarvoor we zeker niet gekomen zijn.
Of tenminste : dat is toch de bedoeling waarvoor deze website in het leven geroepen is. Deze website dient voor nuttige informatie over tongzoenen, aftrekken, afzuigen en neuken.

Massage bij Tine geprobeerd. Je moet enkele weken geduld hebben om een afspraak te krijgen. Tine is een fijne vrouw, maar ik vind het maar niets wat ze aanbiedt. Een veel te zachte massage, weinig opwindend en stimulerend. En het feit dat ze zelf niet naakt is draagt daar zeker aan bij.
Ik ben me bewust dat er bij tantra geen seksuele verwachtingen horen te zijn, maar enkele minimum zaken vervult zij niet. Geen herhalingsgevaar voor mij.

Er wordt hier terecht de vraag gesteld of tantra hier thuishoort in dit forum. Tantra heeft een ander doel, nl het opwekken van energie dmv aanrakingen en massage. De masseuse is meestal gewoon aangekleed en aanraken is niet toegelaten, one way touch. De prijzen zijn heel hoog en toch hebben ze een drukke agenda. Hoe komt dit? Ik denk, ik vermoed dat er mannen zijn die dan het gevoel hebben niet bij een dvp te gaan, dus zonder schuldgevoel of sommige mannen die faalangst hebben als ze moeten presteren, of mannen die bvb ouder zijn en veel geld hebben. Waarom is dit zo duur? Misschien speelt hier de wet van vraag en aanbod. Mochten er veel tantra masseuses zijn, ze zouden geen 200 euro meer vragen. Nu verdienen die op een erg gemakkelijke manier veel geld.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan