WHEM tantra massage lingam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand ervaring met een van deze dames ?
Ik heb het geluk gehad al een tantra-Lingam-massage te hebben ontvangen van Tine, en dat was werkelijk een fantastische Tantra-massage. Ze is een zeer knappe, lieve en intelligente vrouw die absoluut respect verdient. Behandel haar met respect dan krijg je veel terug.

Tine werkt niet naakt en biedt geen HP aan, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door haar hemelse massage. Als je op zoek bent naar een intense, sensuele Tantra-Lingam-massage met veel teasing – maar zonder HP – dan ben je bij haar aan het juiste adres. Als je meer zoekt, is zij wellicht niet de juiste keuze voor jou.

Er is een wachttijd van drie maanden, wat haar de luxe biedt om zeer selectief te zijn in wie ze wel of niet ontvangt. Dit komt ook tot uiting in haar hogere prijs, maar je betaalt voor 2,5 uur en je ontvangt ook minimum 2,5 uur massage.

Voor meer informatie stuur gerust een PB.

Tot zover de reklame-boodschap van de Heer Knock-Out.P
Dankuwel daarvoor !
Ik begrijp je argwaan maar ik deel enkel mijn ervaring hé. Maar als je mijn post aandachtig leest, snap je wel dat deze dame geen reclame nodig heeft. Maar ik zag nog geen review over haar op deze website, vandaar...
Zo weet iedereen wat de te verwachten of wat juist niet :cool:
Heb jij misschien een negatieve ervaring met haar gehad ? Ben wel benieuwd ? Of heeft ze je geweigerd :)

Wie deze site aandachtig leest, begrijpt dat Knock-ou.P niemand minder is dan haar partner Christophe.
Wat zouden ze graag hebben dat de agenda voor drie maand volboekt is...
Zo dom zijn de gebruikers van Girlsreview nu ook weer niet.

Ik heb het geluk gehad al een tantra-Lingam-massage te hebben ontvangen van Tine, en dat was werkelijk een fantastische Tantra-massage. Ze is een zeer knappe, lieve en intelligente vrouw die absoluut respect verdient. Behandel haar met respect dan krijg je veel terug.

Tine werkt niet naakt en biedt geen HP aan, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door haar hemelse massage. Als je op zoek bent naar een intense, sensuele Tantra-Lingam-massage met veel teasing – maar zonder HP – dan ben je bij haar aan het juiste adres. Als je meer zoekt, is zij wellicht niet de juiste keuze voor jou.

Er is een wachttijd van drie maanden, wat haar de luxe biedt om zeer selectief te zijn in wie ze wel of niet ontvangt. Dit komt ook tot uiting in haar hogere prijs, maar je betaalt voor 2,5 uur en je ontvangt ook minimum 2,5 uur massage.

Voor meer informatie stuur gerust een PB.
knock-out.p seen that been there. Welcome to the club.
Tine haar massages zijn wel degelijk heel goed maar...
Een tantrika die niet naakt is en die je laat zitten met blauwe ballen laat ik voor die prijs toch links liggen hoor .
Er zijn betere adresjes waar je voor een goedkopere prijs een gelijkaardige massage krijgt met alles erop en er aan.
Ik stuur je er een paar door via pb.
Tenzij je geen interesse hebt natuurlijk.

Een tantrika die niet naakt is en die je laat zitten met blauwe ballen laat ik voor die prijs toch links liggen hoor .
Er zijn betere adresjes waar je voor een goedkopere prijs een gelijkaardige massage krijgt met alles erop en er aan.

? Ik dacht dat bij tantra massage Hp niet toegelaten was ? Is dat dan niet zo ????

U hebt gelijk.

Volgens wetsartikel 287bis van het Vlaamse Decreet van 1999,
is het verboden om een tantra-massage te beëindigen met een hoogtepunt.
Deze wet werd in 1999 goedgekeurd door toenmalig Vlaams-Minister-President Patrick De Wael.
De wet werd later nog bekrachtigd door Minister-President Kris Peeters (2007) en recent nog door Minister-President Jan Jambon (2019).

Het klaarkomen tijdens tantra-massage is dus bij wet verboden.
Gelieve U dus ook zoveel mogelijk in te houden, en uw zaad thuis te lozen.

Die adresjes wil ik ook wel 😊

Drie uur. Dat zijn 180 minuten.
Daarvan 20 minuten lingam-massage. Dus wordt er 1/9de van de tijd besteed aan datgene waarvoor we eigenlijk bij een dvp gaan.
1/9de van 275 euro is plus-minus 30 euro.
Met andere woorden : een bezoekje aan Anke is 30 euro waard, en geen cent méér.
Al de rest is gewrijf, spiritueel gezweef, en andere flauwe kul waarvoor we zeker niet gekomen zijn.
Of tenminste : dat is toch de bedoeling waarvoor deze website in het leven geroepen is. Deze website dient voor nuttige informatie over tongzoenen, aftrekken, afzuigen en neuken.

Terug
Bovenaan Onderaan