Recensie Tania, Brussel 2,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben deze week nog eens langs geweest bij Tania. De prijs is ondertussen verhoogd naar 60€ maar de service is hetzelfde gebleven. Heb wel de indruk dat ze nog minder actief is dan vroeger. Je moet echt zelf aangeven als je iets anders wil. Ze heeft me een lange voorzichtige pijpbeurt gegeven. Ging zeer traag maar wel lekker diep en ook de balletjes werden verwend. Prostaat werd na een tijdje ook lekker verwend dus geen klagen. Maar wou ze toch nog eens neuken ook. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog eens anaal te gaan en dan klaargekomen op haar borsten. Maar had een beetje te lang anaal genoten want kwam klaar van zodra het condoom eraf was….
Al bij al nog een goede sessie maar weet niet of ik direct ga teruggaan. Alles is mogelijk maar zelf neemt ze niet veel initiatief.

Ben er vorige week nog eens geweest. Na mijn vorige bezoeken vond ik het helaas een teleurstelling. Masseren was gewoon wat wrijven en af en toe een zacht kneepje hier en daar... Nochtans altijd heel blij buitengewandeld in vroegere tijden. Ik betwijfel of ik nog terug zal gaan

Ben er vorige week nog eens geweest. Na mijn vorige bezoeken vond ik het helaas een teleurstelling. Masseren was gewoon wat wrijven en af en toe een zacht kneepje hier en daar... Nochtans altijd heel blij buitengewandeld in vroegere tijden. Ik betwijfel of ik nog terug zal gaan
Ik had dit al #59 vermeld dat ze niet meer de service biedt als vroeger.. ik denk dat ze al héél ver over haar toppunt heen is en bijna op de bodem van de zee ligt. Alles heeft een houdbaarheidsdatum en dit is bij haar al zeker vervallen..:rolleyes:

Het vuur is er inderdaad uit maar je kan wel je gang gaan als je zelf stuurt. Laatste keer voor 60€ toch wel wa kunnen doen. Lekkere pijpbeurt waarbij ik diep mocht doorduwen. Dan wat neuken en ook anaal om dan op haar borsten klaar te komen. Bij de meeste is het al 50€ extra voor anaal dus…
Maar k geef toe dat het geen GFE is, wel een vrouw waar je alles mee kan doen met het nodige respect

Terug
Bovenaan Onderaan