Rendez Vous / love hotels

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onyx Gent?
De meeste RDV hotels zijn geautomatiseerd tegenwoordig.
Daat zat toen iemand achter de balie, maar dat was niet zo erg.

Ben niet voor die automatische hotels, hoe vaak het briefje weer uit de automaat wordt gespuugd omdat het niet naar de scan normen is (lees wel dat mijn briefje bijna (bij wijze van spreke) met een strijkijzer was platgestreken dus er zaten geen kreuken en plooien in) wat een gedoe zeg :rolleyes:

Iemand ervaring met de 'studio's' in de Europese wijk van Brussel?

Het zien er mij kleinschalige stadshotelletjes uit in een oud pand waar je voor een 2-tal uur een kamer kan huren voor rond de 40 euro, maar zijn ze écht te vergelijken met de bekende rdv/lovehotels zoals Trianon in Gent bv qua veiligheid, netheid en comfort, of zijn er eerder schimmige plekken die je beter vermijdt????

Hoe veilig is de wijk?
Hangen er prostituees rond in/rondom die studio's?
Wat met parkeren in die buurt?

Daat zat toen iemand achter de balie, maar dat was niet zo erg.

Ben niet voor die automatische hotels, hoe vaak het briefje weer uit de automaat wordt gespuugd omdat het niet naar de scan normen is (lees wel dat mijn briefje bijna (bij wijze van spreke) met een strijkijzer was platgestreken dus er zaten geen kreuken en plooien in) wat een gedoe zeg :rolleyes:
Je kan ook gewoon met pin of bankcontact betalen.
Met bankbiljetten is het nogal eens stoeien.
Onlangs trouwens in de Veli geweest in Gooik , zo onopvallend kan een RDV hotel weggestopt zijn en zo simpel een prachtig verdienmodel.

Terug
Bovenaan Onderaan