Recensie Tami, Rotterdam (vh Utrecht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boldking

Newbie
7
09/08/24
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20 +
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2805371-tami
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind januari in Utrecht bij Tami geweest. Ontving in een motel aan de rand van Utrecht./ A27. Keurig netjes.

TAMI is een hele mooie meid met een groot stuk gereedschap.
In het begin denk je... mwah... dat is niet 20 cm.. maar al snel komt ie tot leven en vooral erg dik.
Heeft mij vorstelijk genomen en daarna kwam ze echt mega goed klaar... zat helemaal onder....

Spreek vrijwel geen Engels.. maar ja.. daar kom je niet voor... herhalingsgevaar? Ja.. absoluut!
Enige nadeel.. ze rekende 10.euro.voor de kosten van betalen via tikkie.

Je was me net voor, Boldking, met je recensie! Hier volgt mijn relaas.

Onlangs een bezoekje aan Tami gebracht in R'dam. Laat ik (ook) positief beginnen: de weg er naar toe ging goed. De dame zelf: het is een mooie trans met een mooi gevormd lichaam, een prima apparaat, mooie borsten en een redelijk knap vrouwelijk(?) gezicht. Dit was het positieve.

Daarna begint waarvoor ik eigenlijk gekomen was en dat is helaas alleen maar negatief.
Dame vertoont geen enkele interesse, een beetje minimalistisch pijpen. Verder mocht ik niet zoenen en zeker niet tongen, in weerwil van haar advertentie. Ook haar billen en anus mochten niet beroerd worden. Ze zat er maar wezenloos bij en dat gold van de weeromstuit, na enige tijd, ook voor mij.
Tja als ik dan denk dat ik daarvoor zoveel geld (250 per uur) heb neergelegd, word ik toch een beetje treurig.
Ik heb gepoogd een nagesprekje te voeren, maar mevrouw spreekt echt geen woord Engels, laat staan Nederlands en ze kon slecht met google translate omgaan, of wilde er niet mee omgaan.
Met veel moeite wist zij mij mee te delen (ik vat het hopelijk goed samen) dat er geen klik was tussen ons. Ach nee toch!!!
....En dat was dan haar smoes om vanaf het allereerste moment van de sessie inert te zitten wezen.

Ik heb elders weleens geschreven dat 60% van alle shemales niet de moeite waard zijn, vanzelfsprekend behoort zij tot die catagorie.

Kans op herhaling of aanbeveling:...moet ik dat echt melden?

Boldking schreef zijn recensie toen ze blijkbaar nog in Utrecht zat; laat ik het zo zeggen: de reis van Utrecht naar Rotterdam heeft onze Tami geen goed gedaan!
Zo heeft ze het tongzoenen en het anale contact in de ruimste zin des woords, geheel in Utrecht achter gelaten.

Verder staan de reviews op Kinky uit, na een paar maanden in het land! (En hier dus 5 sterren?)

Ai.. das erg jammer zeg, want ik heb echt een hele andere beleving gehad. Wat mij overigens, nu ik terug denk opviel was dat er duidelijk een flinke joint was gerookt... mogelijk dat ze daarom wat afwezig was... en inderdaad ze is aan de prijs...

Hi

I met also this girl couple of weeks ago. Had also a very average appointment with her.
A bit in between the 2 reviews and for sure doesn't worth the 250e.

Pros:
- nice face
- nice body
- she was ok to be fuckd quite deep and strong (at least for my taste)
- accepted cof/cim

Cons:
- flat and Bony ass
- dressed code partially respected
- a bit cold/high
- no proper french kiss
- was in a hurry to make me come, didn't want to alternate fuck and sucking... Made me clear and out after only 40 minutes.

Terug
Bovenaan Onderaan