Recensie Suzy, Privé42, Amsterdam 4,54 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://prive42.nl/suzy/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd was ik weer eens bij haar en allemachtig ze is echt terug.

Dertig minuten vuur en vlam en ook vreselijk gelachen om alles.

Ze beheerst het spel tot in de puntjes.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://prive42.nl/suzy/
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend was ik bij Suzy. Gebeld zodra de zaak open was en afgesproken dat ik een uurtje later kon komen.

Wat een fantastische vrijkous is zij toch. Speels, grappig, erg goed met teasing zodat ik haar telkens naar mij toe wilde trekken om haar in de armen te sluiten en te zoenen, maar ik moest nog even wachten hetgeen de spanning vrolijk opvoerde.

Ik had de nieuwe ultradunne "Sagami Original L-size" condooms mee en het bleek dat Suzy die nog nooit eerder had gezien. Ze was er benieuwd naar en ze was al meteen handiger dan ik met het omdoen. Het ding is ook zowat onzichtbaar op de huid. Je ziet beide uiteinden wel maar waar het strak zit is het perfect transparant.

Met pijpen zowel als intiem vond Suzy het net zoals ik 'naakt' aanvoelen.
Ik moest veel moeite doen om mijn orgasme nog wat uit te stellen maar dat is sowieso altijd bij Suzy het geval.

Suzy wilde de hele doos die ik mee had houden om zelf verder te gebruiken en aan het management voor te stellen dat zij die ook gaan bestellen. Ik kon er nog net vijf uithalen voor mijzelf zodat ik even voort kan :ROFLMAO:

Vanochtend was ik bij Suzy. Gebeld zodra de zaak open was en afgesproken dat ik een uurtje later kon komen.

Wat een fantastische vrijkous is zij toch. Speels, grappig, erg goed met teasing zodat ik haar telkens naar mij toe wilde trekken om haar in de armen te sluiten en te zoenen, maar ik moest nog even wachten hetgeen de spanning vrolijk opvoerde.

Ik had de nieuwe ultradunne "Sagami Original L-size" condooms mee en het bleek dat Suzy die nog nooit eerder had gezien. Ze was er benieuwd naar en ze was al meteen handiger dan ik met het omdoen. Het ding is ook zowat onzichtbaar op de huid. Je ziet beide uiteinden wel maar waar het strak zit is het perfect transparant.

Met pijpen zowel als intiem vond Suzy het net zoals ik 'naakt' aanvoelen.
Ik moest veel moeite doen om mijn orgasme nog wat uit te stellen maar dat is sowieso altijd bij Suzy het geval.

Suzy wilde de hele doos die ik mee had houden om zelf verder te gebruiken en aan het management voor te stellen dat zij die ook gaan bestellen. Ik kon er nog net vijf uithalen voor mijzelf zodat ik even voort kan :ROFLMAO:
jij gaat van zeer oude dame naar een jonge dame als ik je zo volg van 70 naar 32 jaar

Voelen perfect natuurlijk aan. Niets hards of zo, de bewegingen ook totaal heerlijk normaal. "The proof is in the pudding" of zo, is de zegswijze ;-) dwz ga het gewoon zelf voelen.

Terug
Bovenaan Onderaan