- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Onlangs nog eens in de Mabuhay binnengesprongen. Uit de line-up (zestal dames) gekozen voor Susi. Ze is een iets oudere dame, maar ze ziet er zeer goed uit voor haar leeftijd. Ik denk dat ze siliconenborsten heeft, maar deze voelen toch zacht aan ? .
Ik heb in het verleden al eens met haar gekamerd, en dat was goed meegevallen. Susi is een beetje een zotte doos, maar ze is voor veel in.
De sex was bij momenten weer stomend, allerlei standjes die je zelf wil, ... Uiteindelijk klaargekomen in haar mond (zc) .
Ik vind ze een aanrader, maar dat is ieders goesting natuurlijk ?.
Voor 50€ is dit een service die je eigenlijk maar zelden tegenkomt. Als je dan nog wil, kun je voor 25€ nog eens 30 minuten met een andere dame "spelen". Helaas is bij mij meestal het licht uit na een sessie met Susi .
Ik heb in het verleden al eens met haar gekamerd, en dat was goed meegevallen. Susi is een beetje een zotte doos, maar ze is voor veel in.
De sex was bij momenten weer stomend, allerlei standjes die je zelf wil, ... Uiteindelijk klaargekomen in haar mond (zc) .
Ik vind ze een aanrader, maar dat is ieders goesting natuurlijk ?.
Voor 50€ is dit een service die je eigenlijk maar zelden tegenkomt. Als je dan nog wil, kun je voor 25€ nog eens 30 minuten met een andere dame "spelen". Helaas is bij mij meestal het licht uit na een sessie met Susi .